واکنش رئیس سازمان محیط زیست به آبگیری سد چمشیر یک سال بعد از هشدار سردار حیات مقدم

واکنش رئیس سازمان محیط زیست به آبگیری سد چمشیر یک سال بعد از هشدار سردار حیات مقدم/ سد گتوند نباید تکرار شود/ آبگیری سد چمشیر برای منطقه، تبعات جبران ناپذیری دارد. امیر حیات مقدم در ۲۷ آذرماه سال گذشته در نامه ای به محرابی وزیر نیرو به تبعات ناشی از آبگیری سد چمشیر و تاثیران […]

واکنش رئیس سازمان محیط زیست به آبگیری سد چمشیر یک سال بعد از هشدار سردار حیات مقدم/ سد گتوند نباید تکرار شود/ آبگیری سد چمشیر برای منطقه، تبعات جبران ناپذیری دارد. امیر حیات مقدم در ۲۷ آذرماه سال گذشته در نامه ای به محرابی وزیر نیرو به تبعات ناشی از آبگیری سد چمشیر و تاثیران آن بر استان خوزستان اشاره کرد و خواستار جلوگیری از تکرار چالش های محیط زیستی مانند سد گتوند شد.

اخیرا نیز سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور در پاسخ به پیگیری یکساله مطالبه مردم خوزستان اعلام کرد: “اجازه تکرار گتوند ۲ را نمی‌دهیم!”

این پاسخ رئیس سازمان محیط زیست را نمی توان یک پاسخ قطعی برای جلوگیری از آبگیری این سد دانست اما این واکنش را می توان زمینه ای برای تداوم پیگیری ها قلم‌داد کرد.

این پیگیری درحالی از سوی سردار امیر حیات مقدم، استاندار ادوار خوزستان آغاز شد که این روزها از او به عنوان یکی از گزینه های استانداری خوزستان نام برده می شود.