نه به مدیر پروازی ، نه به مدیر نابلد

قیس رفیعی : تاکنون در اهواز رسم بر این نبود که مردم حتی از احتمال رفتن یک شهرداری اینقدر خوشحال و شادمانی کنند ،‌ از وقتی که موضوع رای انفصال شهردار در گروه های مجازی مطرح شد اغلب مردم اهواز انگار نفس راحتی کشیدند. البته موضوع تا اندازه ای هم طبیعی است وقتی اهوازیها در […]

قیس رفیعی : تاکنون در اهواز رسم بر این نبود که مردم حتی از احتمال رفتن یک شهرداری اینقدر خوشحال و شادمانی کنند ،‌ از وقتی که موضوع رای انفصال شهردار در گروه های مجازی مطرح شد اغلب مردم اهواز انگار نفس راحتی کشیدند.

البته موضوع تا اندازه ای هم طبیعی است وقتی اهوازیها در عرض یک سال گذشته از زبان این مدیران پروازی حتی توهین شنیدند، آدمهایی که انگار از دماغ فیل افتاده بودند و حتی انگ بی فرهنگی به اهوازیها زدند، آن وقت خوشحالی همین مردم که جای تعجب ندارد‌.
از مردم گذشته پرسنل خود شهرداری اهواز در این مدتی که شهردار اهواز، اصفهانی شد خون به دلشان شده و حالا هیچ کس به اندازه آنها موضوع غارت آب کارون را درک نمی‌کند وقتی که با شهرداری مواجه شدند که با بهانه و بی بهانه و از همان اول شروع به کاهش حقوقشان کرد عین فولاد مبارکه که با کلی زیرمیزی و رومیزی مجوز انتقال یا همون دزدی آب را گرفتند.

کارکنان شهرداری اهواز اولین گروهی بودند که قربانی نگاه مدیران پروازی به اهواز و اهوازیها شدند و در این بدبختی گرانی‌ها و مصیبتهای این طوری این گروه آمدند و حقوق پرسنل را با طرح‌ها و بهانه‌های ظالمانه کم کردند و حتی مصوبه افزایش قانونی حقوق را درست و حسابی اجرا نکردند. و درقبال افزایش حداقلی خیلی از مزایا از قبیل سفرزیارتی،حق شیر،کارانه و حق شیر و خیلی رفاعهات دیگر که سالهاست در فیش ها ثابت است حذف کردند.
به حرفهای این مدیران اصفهانی توجه کنید هی میگویند شفافیت و همسان سازی و… اما نصفی از سال گذشته و پرسنل از خارج از سامانه شهرداری ،حتی فیش حقوق خود را ندیدند و برای اولین بار است که در شهرداری بعد از حدود هشتاد سال ! احکام کارگزینی کارکنان صادر نشده و این خودش یک رکورد عجیب و غریب است.

به پرسنل نه فیش حقوق نشان میدهند و نه احکام کارگزینی را تا هرطور دلشان خواست کارکنان را *تحت فشار* بگذارند و از طرف دیگر به اطرافیان و دوستان و منصوبان خودشان حقوق نجومی بدهند و میگویند اختلاف حقوق این جماعت با سایر پرسنل چیزی در حدود پانزده تا بیست میلیون تومان است و بدترش اینکه کار را کی انجام میدهد؟ لابد همینان که دریافتی‌های نجومی دارند! نه برادر عزیز ، کار را پرسنل و کارکنان ساده ای انجام میدهند که هیچ عضو شورایی برای کاهش حقوقشان فریاد نمیزند.

این چیزها که گفته شد همه مصیبت این مدیران از اصفهان آمده نیست که بدبختی ها بر سر اهواز آورده‌اند، از پروژه‌های الکی با افتتاح‌های الکی که فقط هزینه اش از جیب مردم پرداخت میشود تا بیلبوردهای الکی که در سطح شهر میزنند و باز هم هزینه اش از جیب مردم پرداخت میشود البته به جیب کی؟ هر کسی که دیدید از این گروه پروازی حمایت کرد شک نکنید که شریک ماجراست.

حالا تا اینجا را داشته باشید، فقط میخواستیم نشان بدهیم چرا از دیروز تا حالا و با شنیدن خبر انفصال شهردار این همه مردم اهواز خوشحال شدند. فقط امیدواریم حالا که پای قانون وسط آمده کسی نزند و این پا را نشکند که نفرین جمع یک میلیون و بیشتر اهوازی را باید به جان بخرد که دعای مردم را خداوند متعال می‌شنود.