تکمیل واریز ما به‌ التفاوت افزایش حقوق خرداد بازنشستگان تامین اجتماعی

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی که از روزهای گذشته آغاز شده بود، دیروز تکمیل و برای همه بازنشستگان واریز شد. معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی از پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق خرداد ماه همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان در سراسر کشور در روز گذشته خبر داد. جمیل حق‌پرست […]

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی که از روزهای گذشته آغاز شده بود، دیروز تکمیل و برای همه بازنشستگان واریز شد. معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی از پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق خرداد ماه همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان در سراسر کشور در روز گذشته خبر داد.

جمیل حق‌پرست ضمن اعلام این خبر گفت: طبق زمان‌بندی اعلام شده، پرداخت مابه‌التفاوت افزایش خرداد ماه بالغ بر سه و نیم میلیون خانوار بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان، از ۲۶ خرداد ماه آغاز شد و پرداخت این مبلغ به تمام عزیزان بازنشسته در سراسر کشور، در روز یک‌شنبه ۲۹ خرداد خاتمه یافت.وی افزود: با توجه به اینکه مصوبه مربوط به افزایش سالانه مستمری‌ها در روزهای پایانی خرداد به سازمان تأمین‌اجتماعی ابلاغ شد و با درنظر داشتن اینکه عزیزان بازنشسته برای دریافت حقوق ماهانه خود و پرداخت مخارج ماهیانه خانواده برنامه‌ریزی قبلی دارند، تصمیم گرفته شد مابه‌التفاوت افزایش مستمری‌ها مستقل از مبلغ اصلی مستمری ماهانه خرداد ماه، به حساب این عزیزان واریز شود.حق پرست ادامه داد: لذا از بیستم خرداد، طبق برنامه الفبایی قبلی، پرداخت حقوق بازنشستگان را آغاز کردیم و طبق اعلام قبلی پرداخت مابه‌التفاوت افزایش خرداد ماه را نیز از ۲۶ خرداد آغاز کردیم.