کارگروه تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین در اهواز تشکیل شد

کارگروه تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین در شهرستان اهواز به ریاست مسعود فلاحی فرماندار اهواز و با حضور گنجی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعی از کارآفرینان در فرمانداری اهواز تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در خصوص تشکیل این کارگروه گفت: این کارگروه […]

کارگروه تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین در شهرستان اهواز به ریاست مسعود فلاحی فرماندار اهواز و با حضور گنجی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعی از کارآفرینان در فرمانداری اهواز تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در خصوص تشکیل این کارگروه گفت: این کارگروه در راستای بهینه سازی انرژی،صنایع تبدیلی، ظرفیت های موجود استان و شناسایی علت راکد و نیمه تعطیل ماندن طرح های اقتصادی در شهرک های صنعتی اهواز تشکیل شده است.

وی با تاکید بر نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین،و ضرورت تحقق شعار سال افزود: ادارات، شرکت ها و دستگاه های اجرایی باید تمام ظرفیت ها را برای تحقق یافتن شعار سال بکار گیرند.