کشف حدود ۱۸۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح‌های برخورد قاطعانه پلیس با فروشنگان مواددمخدر در هفته گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها نزدیک به ۱۸۰ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، کنترل […]

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح‌های برخورد قاطعانه پلیس با فروشنگان مواددمخدر در هفته گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها نزدیک به ۱۸۰ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و مقابله بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در هفته گذشته ۴۳ مرحله طرح عملیاتی در سطح استان به مرحله اجرا در آمدند.

وی افزود: ماموران پلیس با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات تخصصی ۱۰۸ نفر از عناصر اصلی و خرده فروش را دستگیر و همچنین ۸۵ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط ۴ دستگاه خودروتوقیف شدند، تصریح کرد: در این عملیات‌ها مقدار ۱۷۸ کیلو و ۶۷۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، عنوان داشت: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.