پذیرش و چاپ مقاله حقوقی سارا غافلی در وین اتریش

پذیرش و چاپ مقاله حقوقی سارا غافلی در وین اتریشمقاله حقوقی خانم سارا غافلی دختر خوزستانی در سطح بین المللی و ارائه آن در وین اتریش موفقیتی دیگر را برای دختران این استان رقم زد. مقاله حقوقی خانم سارا غافلی دختر خوزستانی در سطح بین المللی و ارائه آن در وین اتریش موفقیتی دیگر را […]

پذیرش و چاپ مقاله حقوقی سارا غافلی در وین اتریشمقاله حقوقی خانم سارا غافلی دختر خوزستانی در سطح بین المللی و ارائه آن در وین اتریش موفقیتی دیگر را برای دختران این استان رقم زد.

مقاله حقوقی خانم سارا غافلی دختر خوزستانی در سطح بین المللی و ارائه آن در وین اتریش موفقیتی دیگر را برای دختران این استان رقم زد.مقاله حقوقی خانم سارا غافلی فرزند خوزستان در اولین کنفرانس بین المللی وین اتریش موفقیت علمی دیگری را برای دختران این مرز و بوم رقم زد.

بر اساس این گزارش، اولین کنفرانس بین المللی حقوقی،حقوق بین الملل ،علوم سیاسی و علوم انسانی پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه در وین اتریش برگزار شد که در میان ارسال مقالات فراوانی به دبیرخانه این کنفرانس، مقاله سارا غافلی با عنوان ((چیستی و چرایی بزه دیدگی کودکان در فضای سایبری)) بعد از ارزیابی توسط هیت داوران و کمیته علمی کنفرانس، حائز شرایط لازم جهت پذیرش نهایی در کنفرانس فوق الذکر قرار گرفت و به چاپ رسیده است.

بر اساس این گزارش سارا غافلی دانشجوی ارشد حقوق، خبرنگار، مترجم کتب مختلف عربی به فارسی و فارسی به عربی، قصیده سرا و شاعر به زبان عربی و محلی موفق به کسب این جایگاه علمی در اولین کنفرانس بین المللی حقوقی اتریش شد.

مجموعه رسانه ای کشاورزی پرس، تبریک خود را برای کسب موفقیت علمی این بانوی تلاشگر خوزستانی اعلام میدارد و امید میرود که با حمایت متولیان امر و خلق خدمات علمی دیگر، شرایط را برای بهتر دیده شدن و ارائه دادن خدمات ارزشمنده و ارزنده بانو سارا غافلی که صاحب سبک و نظر بوده و دیگر بانوان تلاشگر و خلاق خوزستان در تمامی بخش ها به ویژه جایگاه علمی که همانا فرزندان مهد و تمدن علم و ادب می باشند، در مسیر اعتلای موفقیت های جمهوری اسلامی ایران فراهم سازند.

گفتنی است، روز پنجشنبه ۲۸ بهمن، ۱۴۰۰ توسط دبیرخانه دائمی کنفرانس و تحت حمایت سیویلیکا در شهر وین-اتریش برگزار گردید. این همایش تحت حمایت سیولیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.