دستگیری سه سوداگر مرگ در اهواز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و آلات استعمال در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری، پلیس سرهنگ «سعید داراب نیا »در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و خرده فروشان و با هدف […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر و آلات استعمال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری، پلیس سرهنگ «سعید داراب نیا »در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و خرده فروشان و با هدف رضایتمندی مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده به جرم با استفاده از توان و ظرفیت صددرصدی کلانتریها ویگان امداد فرماندهی اهواز و ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر استان در منطقه کوی رمضان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر و آلات استعمال را کشف و ضبط کردند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی گفت :مأموران پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت عمومی، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کنند و هرگز اجازه جولان را به آنها نخواهند داد.