غمگین ؛ امیدواریم با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و با مصوبات موثر شاهد رفع مشکل حاشیه نشینی در اهواز باشیم

امیدواریم با حضور کمیسیون اجتماعی مجلس و تصویب مصوبات موثر شاهد رفع مشکل حاشیه نشینی در اهواز باشیم.مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با حضور کمیسیون اجتماعی مجلس و تصویب مصوبات موثر، شاهد رفع مشکل حاشیه نشینی در کلان شهر اهواز باشیم. به گزارش روابط عمومی اداره […]

امیدواریم با حضور کمیسیون اجتماعی مجلس و تصویب مصوبات موثر شاهد رفع مشکل حاشیه نشینی در اهواز باشیم.مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با حضور کمیسیون اجتماعی مجلس و تصویب مصوبات موثر، شاهد رفع مشکل حاشیه نشینی در کلان شهر اهواز باشیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، ارسلان غمگین عصر امروز چهارشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ در حاشیه سفر سه روزه رییس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به خوزستان در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشترین ارباب رجوع از همه اقشار جامعه دارد و با کف جامعه در ارتباط است.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم از حضور کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در استان بهره مند شده و بتوانیم به صورت عینی یکی از مهمترین مشکلات پیش رو که حاشیه نشینی به ویژه در شهر اهواز است را مرتفع کنیم.
غمگین ادامه داد: امیدواریم با کمک کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بتوانیم از منابع موجود تسهیلاتی مانند تسهیلات اشتغال روستایی، صرفا برای برطرف کردن معضل حاشیه نشینی به ویژه در کلان شهر اهواز را با عنوان تسهیلات رفع محرومیت حاشیه نشینی، مصوب کنیم.