پیوستن امیره بروایه به جمع فرشتگان نجات هلال‌احمر خوزستان

امیره بروایه (الهایی سحر) به جمع فرشتگان نجات هلال‌احمر خوزستان پیوست. مدیر عامل هلال احمر خوزستان با حضور در منزل بروایه (الهایی سحر) ، از اقدام شجاعانه امیره در نجات جان یک کودک خردسال از فاضلاب خیابان محل سکونتشان در حاشیه شهر اهواز  تقدیر کرد.  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این مراسم که […]

امیره بروایه (الهایی سحر) به جمع فرشتگان نجات هلال‌احمر خوزستان پیوست. مدیر عامل هلال احمر خوزستان با حضور در منزل بروایه (الهایی سحر) ، از اقدام شجاعانه امیره در نجات جان یک کودک خردسال از فاضلاب خیابان محل سکونتشان در حاشیه شهر اهواز  تقدیر کرد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در این مراسم که به منظور تقدیر از این دختر شجاع و عضویت وی در جمع خانواده بزرگ فرشتگان نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد،عنوان کرد:این بازدید می تواند زمینه تعمیم این قبیل اقدام های بشردوستانه را در جامعه فراهم کند .

وی افزود :با توجه به محرومیت مناطق حاشیه شهر اهواز از حیث زیرساختی به خصوص مشکل فاضلاب ضروریست این شرایط دشوار سکونت در این مناطق مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب تسریع ایجاد شود.خدادادی با تبریک به خانواده امیره بابت تربیت چنین فرزندی دیگر اهدف تشکیل این نشست را ترویج  فرهنگ بشردوستی و ایثار توصیف وابراز امیدواری کرد این حادثه  سبب خیری برای رسیدگی بیشتر به مشکلات و جلوگیری از تکرار این قبیل حوادث شود.

در این مراسم همچنین از میلاد علاونی سوده نجاتگر داوطلب هلال احمر اهواز نیز بابت نجات یکی از شهروندان سقوط کرده در فاضلاب های سر باز تقدیر شد