آقای جبلی لطفا صدای مردم باشید/بعد از کرونا نگاه دیگری به زندگی پیدا کردم

رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که اخیرا به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده بود، بعد از بهبودی حالش، ضمن تشکر از تمام افرادی که در این مدت از او احوالپرسی کردند، گفت: ان شاءالله تا دو ـ سه روز دیگر کارم را شروع می کنم.فیاضی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: […]

رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که اخیرا به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شده بود، بعد از بهبودی حالش، ضمن تشکر از تمام افرادی که در این مدت از او احوالپرسی کردند، گفت: ان شاءالله تا دو ـ سه روز دیگر کارم را شروع می کنم.فیاضی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: حالم خوب است و به محض اینکه به تهران برگردم، کارم را شروع می کنم. خداراشکر خیلی بهترم و می‌توانم به کارم برگردم اما تا هشتم آذر ماه باید در کیش بمانم. امروز صبح، شنبه ششم آذر ماه پیگیر کارهای آمدن شدم تا هرچه زودتر برگردم اما به اداره بهداشت رفتم و آنها گفتند به لحاظ قانونی در سیستم ثبت شده و باید تا هشتم آذر منتظر بمانید. به محض اینکه برگردم کارم را با پروژه «خانه پرتقالی‌ها» شروع می کنم چون دوستان خیلی وقت است منتظرم هستند. همچنین قرار است در سریال «خوشنام» حضور داشته باشم و از چندین ماه پیش قرارداد بستم اما هنوز نقشم شروع نشده بود.

این کارگردان و بازیگر سپس از کادر درمان بیمارستان و دوستانی که در این مدت احوالپرس او بودند تشکر کرد.فیاضی گفت: من روزها خیلی دلم می گیرد به خاطر مردم و شرایطی که داریم. این روزها بسیار گریه می کنم برای مردم و با خودم می‌گویم زندگی خیلی خوب و قشنگ است و آدم دلش می خواهد با همه مهربانی کند. شخصا خودم بعد از کرونا نگاه دیگری به زندگی پیدا کردم و این ویروس باعث شد هیجان دیگری برای خوب بودن و مثبت بودن نسبت به خیلی از افرادی که در زندگی ام از آنها غافل بودم، داشته باشم. متأسفانه مشکلات این روزها نمی گذارد مردم خوب باشند ولی فقط باید امیدوار باشیم تا اتفاقات بهتری بیفتد و همه ما فردایی بهتر داشته باشیم.

این هنرمند در پایان درباره اینکه آیا پیامی به پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما دارید؟ تاکید کرد: حرف من فقط این است که آقای جبلی، صدای مردم باشید، جسارت به خرج بدهید و اخبارتان را راحت تر بیان کنید. می شود شرایط را بهبود داد و مردم را با صداوسیما آشتی داد. برنامه سازی خوب داشته باشید. آنچه که من به عنوان یک هنرمند و کارگردان تئاتر از شما (پیمان جبلی) می‌خواهم این است که تفکر حرفه‌ای شود، اجازه بدهیم جوانان کار کنند و افکارشان را منتشر کنند. خوشبختانه ظاهراً آقای جبلی آدم شناخته‌شده‌ای است، حرف من به ایشان این است که آرزو می کنم ایشان در مقامی که هستند حرف و زبان مردم و هنرمندان باشند و مهربانی و هنر را ترویج بدهند.