آیت الله فرحانی : سید عاشور نماد «صلح و اصلاح» در خوزستان بود

سید عاشور نماد “صلح و اصلاح ” در خوزستان بود.در پی درگذشت زنده یاد حاج سید عاشور موسوی آل مهدی ، آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی را منتشر کرد. متن پیام آیت الله فرحانی به شرح زیر است : ضایعه ارتحال مجاهد خستگی ناپذیر و انقلابی […]

سید عاشور نماد “صلح و اصلاح ” در خوزستان بود.در پی درگذشت زنده یاد حاج سید عاشور موسوی آل مهدی ، آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیام تسلیتی را منتشر کرد. متن پیام آیت الله فرحانی به شرح زیر است :

ضایعه ارتحال مجاهد خستگی ناپذیر و انقلابی مصلح ، «جناب آقای حاج سید عاشور سید یاسین آل مهدی موسوی» موجب تاثر و تأسف اینجانب ، عشایر غیور خوزستان و همه دوستداران انقلاب اسلامی گردید. ایشان که از دوران جوانی خود ، در مبازرات با رژیم ستمشاهی تا روزهای آخر عمر خود ، به دنبال جهاد در راه خدا و تحقق ارزش های اسلامی به مبارزه و تلاش پرداخت ، به عنوان نماد «صلح و اصلاح» در همه طوایف واقشار مختلف استان خوزستان شناخته شد و الحمدلله در نیل به اهداف متعالی جامعه اسلامی همواره تأثیرگذار و موفق بود.

اکنون برای همه کسانی که به دنبال تحقق ارزش های اسلامی و سیره نورانی اهل بیت علیهم السلام در جامعه خود هستند؛ کارنامه و سابقه این سید مجاهد، الگوی موفقی به عنوان یک شخصیت اجتماعی خواهد بود. اینجانب به همراه اساتید و فعالان مجموعه آموزشی و پژوهشی مدرسه فقهی امیرالمؤمنین(ع) این ضایعه‌ مؤلمه را به امت اسلام به ویژه عشایر و سادات غیور خوزستان تسلیت می گویم . همچنین به خاندان عریق و محترم آل مهدی، بیت مکرّم و دیگر بازماندگان ایشان عرض تسلیت کرده، و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید علو درجات و برای متعلقین تسلّا و صبر جمیل را مسألت می نمایم.