مرعشی: انتخابات 24 خرداد کشور را از مسیرهای خطرناک به مسیر صحیح منتقل کرد

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه عملکرد دولت تدبیر و امید فوق العاده و بیش از حد انتظار بوده است، گفت: انتخابات 24 خرداد 92 کشور را از مسیرهای خطرناک و ناکجاآباد به مسیر صحیح و خردمندانه منتقل کرد و همه باید بابت این نعمت شکرگزار خداوند باشیم. به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما […]

سخنگوی حزب کارگزاران با بیان اینکه عملکرد دولت تدبیر و امید فوق العاده و بیش از حد انتظار بوده است، گفت: انتخابات 24 خرداد 92 کشور را از مسیرهای خطرناک و ناکجاآباد به مسیر صحیح و خردمندانه منتقل کرد و همه باید بابت این نعمت شکرگزار خداوند باشیم.

81196193-5752414

به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،عصر سه شنبه در حاشیه مراسم ختم پدر محمد قوچانی روزنامه نگار اصلاح طلب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: دولت در عرصه های مختلف از جمله سیاست خارجی، سیاست داخلی، اقتصاد، و فرهنگ، کشور را در مسیری خوبی قرار داده است.در این هنگام خبرنگاری خطاب به وی گفت «اما مردم چنین احساسی ندارند» که مرعشی پاسخ داد: مردم مثل شما عجول نیستند و موقعیت های خاصی که داشتند را از دست نداده اند که ناراحت باشند و می دانند که تخریب های سنگین چند ساله با یک سال حل نمی شود.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: مردم ایران مردم صبوری هستند و آن هایی که رای دادند در سه سال آینده نیز خواهید دید که دوباره دولت را تایید خواهند کرد.مرعشی در پاسخ به سوالی دیگر درباره نقش اصلاح طلبان و هاشمی رفسنجانی در پیروزی حسن روحانی، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: یک بسیج ملی به رهبری آقای هاشمی و اصلاح طلبان اتفاق افتاد و مردم موقعیتی پیدا کردند تا بتوانند کشور را از مسیر غلط دور کنند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در دیدار اصلاح طلبان با رییس جمهوری چه مباحثی مطرح شد و آیا این جلسات ادامه خواهد داشت؟ اظهارداشت: این جلسات حتما ادامه می یابد و دفتر رییس جمهوری اگر صلاح بداند خبر دیدار اصلاح طلبان با حسن روحانی را منتشر می کند.عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به اعتقاد شما شعار اعتدال از مکتب نیاوران می گذرد؟ گفت: اعتدال ریشه در خردورزی ایرانیان دارد.

مرعشی در خصوص زمان برگزاری همایش حزب کارگزاران و حضور خود در انتخابات آینده مجلس نیز اظهارداشت: همایش حزب کارگزاران انتخابات مجلس آینده خواهد بود و من نیز در انتخابات شرکت می کنم.وی در پاسخ به سوال خبرگزاری تسنیم که مدعی بود برخی مشاوران رییس جمهور و کرباسچی به مردم توهین کرده اند نیز گفت: بنده از طرف هر کسی که به مردم توهین کرده از مردم و از شما عذرخواهی می کنم.