ایران دو بر صفر ترینیداد و توباگو را شکست داد

تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه شب و در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه دو بر صفر ترینیداد و توباگو را شکست داد.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما از ایرنا،در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی تیم سائوپالوی برزیل برگزار شد، برای تیم ایران در دقیقه 1+45 […]

تیم ملی فوتبال کشورمان یکشنبه شب و در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه دو بر صفر ترینیداد و توباگو را شکست داد.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما از ایرنا،در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی تیم سائوپالوی برزیل برگزار شد، برای تیم ایران در دقیقه 1+45 احسان حاج صفی و 54 رضا قوچان نژاد گلزنی کردند.

شاگردان کارلوس کی روش پیش از این، در سه دیدار قبلی خود مقابل تیم های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا دراردوی اتریش به سه تساوی رسیدند.در دیدار چهارم مقابل ترینیداد و توباگو تیم ایران بازی بهتری ارایه کرد. در دقیقه 15 و بر روی ارسال زیبای خسرو حیدری از سمت راست، رضا قوچان نژاد فرصت گلزنی را از دست داد. در دقیقه 25 این بار اشکان دژاگه از سمت راست خط دفاعی حریف نفوذ کرد اما از توپ ارسالی این بازیکن جواد نکونام و رضا قوچان نژاد نتوانستند استفاده کنند.

سرانجام در دقیقه 1+45 با ارسال کرنر اشکان دژاگه، توپ برگشتی توسط جلال حسینی به عقب پاس داده شد و احسان حاج صفی با زیبایی هر چه تمام، توپ را وارد دروازه کرد تا ایران در نیمه نخست از حریف پیش افتد.دراین نیمه بازیکنان ترینیدادو توباگو نیز فرصت هایی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند.در نیمه دوم جواد نکونام به دنبال اعلام خطای پنالتی برروی اشکان دژاگه پشت ضربه قرارگرفت اما نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند.بازی خوب ملی پوشان کشورمان در نیمه دوم نیز ادامه یافت و یک بار دیگر توانستند دقیقه 54، توسط رضا قوچان نژاد دروازه تیم ترینیداد و توباگو را بازکنند. این نتیجه تا پایان بازی پابرجا ماند.

ترینیداد و توباگو هفته گذشته نیز برابر تیم آرژانتین یکی از تیم های همگروه ایران دررقابت های جام جهانی برزیل قرارگرفت و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.رقابت های جام جهانی برزیل 23 خردادماه با دیدار افتتاحیه بین تیم های برزیل و کرواسی در شهر سائوپائولو آغاز می شود.تیم ملی فوتبال کشورمان نخستین دیدار خود درچارچوب این رقابت ها را 26 خردادماه برابر نیجریه برگزار می کند.ایران درگروه F این مسابقات قراردارد و با تیم های نیجریه، آرژانتین و بوسنی وهرزگوین هم گروه است.