منتجب‌نیا:عده‌ای برای انتقام‌ از امام(ره) به بیت ایشان حمله می‌کنند

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به لغو سخنرانی حجت‌ الاسلام و المسلمین حسن خمینی در بروجرد گفت: عده‌ ای خودسر اکنون با اسراییل و انگلیس همصدا شده‌اند و هجمه‌ های عظیمی به بیت امام(ره) وارد می‌کنند.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،حجت‌ الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌ نیا در گفت‌ وگویی خاطر […]

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به لغو سخنرانی حجت‌ الاسلام و المسلمین حسن خمینی در بروجرد گفت: عده‌ ای خودسر اکنون با اسراییل و انگلیس همصدا شده‌اند و هجمه‌ های عظیمی به بیت امام(ره) وارد می‌کنند.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،حجت‌ الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌ نیا در گفت‌ وگویی خاطر نشان کرد: همایشی که در دانشگاه بروجرد قرار بود برگزار شود یک همایش علمی و انقلابی در جهت بازشناسی ابعاد علمی و معنوی امام خمینی(ره) بود. این همایش میتینگ سیاسی نبود و من و بسیاری دیگر از پژوهشگران برای این همایش مقاله فرستاده بودیم.

9302x18x0x13513

وی با بیان این‌که «این همایش برای بازشناسی امام(ره) به نسل جدید بود» افزود: چرا مسئولان سیاسی ، امنیتی بروجرد و استان لرستان در برابر تعداد اندکی افراد خودسر و قانون‌ شکن تا این اندازه اظهار ضعف کردند و این همایش را تعطیل کردند؟ چرا مسئولان این قدرت را ندارند که با 4 نفر خودسر قانون شکن و افراطی برخورد کنند؟ آن‌ها وقتی نمی‌ توانند با این عده برخورد کنند چگونه می‌ توانند با اشرار ، متجاوزین به حقوق مردم، یا آمریکا و اسراییل مبارزه کنند؟ من از رئیس‌ جمهور ، وزیر کشور و وزیر اطلاعات می‌ خواهم در انتخاب این مسئولان تجدید نظر کنند.وی همچنین گفت: مگر قرار بود کار غیرقانونی انجام شود که 4 نفر خودسر اعلام می کنند که ما مانع برگزاری آن می‌ شویم. من بسیار متاسفم که مسئولان در برابر این تهدیدات احساس ضعف می‌کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه با بیان این‌که «این افراد در ظاهر خودسر ولی در واقع هدایت شده و سازمان یافته هستند» اظهار کرد: این عده چندسال پیش سخنرانی حسن خمینی را در مرقد امام نیز بهم زدند. چرا در کشور امام خمینی (ره) افرادی هستند که ناجوانمردانه امام (ره) و بیت ایشان را مورد هجمه قرار می‌دهند؟ آن‌ها از نوه‌ امام هراس دارند. ایشان یک شخصیت بزرگوار، ادیب، با مرتبه‌ علمی بالا و با فضیلت هستند و این عده برنامه‌های خاصی دارند و وجود نوه‌ امام و محبوبیت ایشان را مانع برنامه‌های خود می‌دانند. ما نباید فراموش کنیم که همگی ما جیره خوار خوان کرم امام هستیم و هنوز اعتبار و مشروعیت ما با نام امام خمینی گره خورده است. اگر امام را از ما بگیرند برای ما چه باقی می‌ ماند؟ چرا این عده که سر سفره امام نشستند و بدین وسیله از پست و مقام و رانت استفاده می‌کنند با امام که میزبان آنهاست ناجوانمردانه و بی‌شرمانه برخورد می‌کنند. امیدوارم که خدا به آن‌ها عقل ، وجدان و شرف بدهد.وی در ادامه خطاب به نیروهایی که موجب به هم خوردن سخنرانی حجت‌ الاسلام حسن خمینی شدند نیز گفت: آیا شما عقل، گوش و چشم ندارید و نمی‌بینید که آمریکا واسراییل و انگلیس و رسانه‌ های بیگانه، شب و روز علیه امام تبلیغ می‌کنند، چرا شما با آمریکا همصدا شده‌اید؟وی افزود: من معتقدم طراحان این قضیه با اسراییل و آمریکا همصدا هستند. نکند پشت صحنه این عده با دشمنان انقلاب هماهنگی و تقسیم کار کردند؟
منتجب‌ نیا همچنین خاطرنشان کرد: من از اندیشمندان، گویندگان، مراجع تقلید، اساتید حوزه‌ علمیه و دانشگاه تقاضا می‌کنم تا زمان نگذشته و خطر نزدیک نشده به این قضایا اعتراض کنند و اجازه ندهند امام(ره) این سرمایه‌ عظیم از دست برود و توطئه‌های خطرناک علیه امام به نتیجه برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر همان وقت که این عده سخنرانی نوه امام را به هم زدند مسئولان در دهان آن‌ها زده بودند حالا کار به اینجا نمی رسید. چرا درآن زمان مراجع تقلید به این اتفاق اعتراض نکردند؟ اگر با این اتفاقات برخوردنشود روزی می‌رسد که این عده نام امام را محو می‌کند زیرا این مجموعه با امام مخالفند و از امام کینه بر دل دارند. پس انتقام خود را از بیت و یاران امام می‌گیرند.وی در پایان با بیان این‌که «ضدانقلاب، متحجرین و دشمنان از انقلاب و امام ضربه خورده‌اند» افزود: آن‌ها به دنبال انتقام از امام هستند و این حرکت‌های شیطانی و اسراییلی را در جهت انتقام از امام انجام می‌دهند.