حداد عادل: در مهمانی سعدآباد هیچگونه خلاف شرع و اسرافی وجود نداشت

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در مهمانی سعدآباد هیچگونه خلاف شرع و اسرافی وجود نداشت اظهار کرد: به رسانه‌ها توصیه می‌کنم که انصاف حق و حقیقت را رعایت کنند.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،حداد عادل در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده خبر خبرگزاری فارس درباره حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ ها علیه دولت اظهار کرد: […]

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در مهمانی سعدآباد هیچگونه خلاف شرع و اسرافی وجود نداشت اظهار کرد: به رسانه‌ها توصیه می‌کنم که انصاف حق و حقیقت را رعایت کنند.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،حداد عادل در حاشیه مراسم افتتاح دانشکده خبر خبرگزاری فارس درباره حاشیه‌سازی برخی رسانه‌ ها علیه دولت اظهار کرد: من سی دی روحانی را ندیدم و درباره میهمانی سعدآباد هم مراقب بودم که مطلب خلاف واقع عنوان نکنم. اما شخصا معتقد بودم که شرایط برای برگزاری آن میهمانی مناسب نبود.

9302x09x0x104767

وی در ادامه افزود: در آن میهمانی هیچ خلاف شرع یا ریخت پاشی انجام نشد، ولی معتقدم در دورانی که دولت مردم را به انصراف از یارانه دعوت می‌ کرد برگزاری این میهمانی مناسب نبود. گاهی برخی امور در ذات خود مشکل ندارند، ولی شرایط برای آنها مناسب نیست. در این میهمانی هم همین گونه بود؛ هرچند در این مراسم ماشین‌ های بنز متعلق به سفرای خارجی وجود داشت. به نظر من اگر این میهمانی به این شکل برگزار نمی‌ شود بهتر بود.

همه ما به فکر هستیم تا شناخت کافی از اشتباهات گذشته خود به دست آوریم و خود را برای خدمت کردن به مردم آماده کنیم.حدادعادل در پاسخ به این پرسش آیا شما برای کسب کرسی ریاست مجلس تلاش می‌کنید گفت: من هیچگاه بحث نکرده‌ام که برای ریاست مجلس با آقای باهنر صحبت کرده‌ام، ما فعلا در حال مشورت درباره این موضوع هستیم و هنوز من برای ریاست مجلس تصمیم نگرفته‌ام.

وی همچنین درباره اخباری مبنی بر انتخاب وی به عنوان ریاست سازمان صدا و سیما نیز گفت: این اخبار شایعه است.نماینده مردم تهران هم چنین درباره لزوم نقدپذیری دولت گفت: من به امثال خود و دوستان در دولت توصیه می‌کنم که در برابر نقدها خونسرد باشند و برآشفته نشوند؛ زیرا همه باید از نقد سازنده حمایت کنند.حداد عادل در پایان درباره فعالیت اصول‌گرایان برای انتخابات مجلس نیز گفت: همه ما به فکر هستیم تا شناخت کافی از اشتباهات گذشته خود به دست آوریم و خود را برای خدمت کردن به مردم آماده کنیم.