مشاور وزیر خارجه: اردوغان سرطان دارد

حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر خارجه از ابتلای رجب طیب اردوغان به سرطان خبر داد. شیخ الاسلام طی گفتگویی اظهار داشت: اردوغان 4 سال پیش روز ششم فروردین به ایران آمد، در دیداری که او با لاریجانی داشت چالشی بین آنها پیش آمد، به‌ خصوص در آن زمان اردوغان سرطانش تازه عود کرده بود. وی […]

حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر خارجه از ابتلای رجب طیب اردوغان به سرطان خبر داد. شیخ الاسلام طی گفتگویی اظهار داشت: اردوغان 4 سال پیش روز ششم فروردین به ایران آمد، در دیداری که او با لاریجانی داشت چالشی بین آنها پیش آمد، به‌ خصوص در آن زمان اردوغان سرطانش تازه عود کرده بود.

اردوغان

وی افزود: در صحبتهای که میان او و لاریجانی درباره سوریه رد و بدل و اردوغان در این جلسه خیلی عصبانی شد اما پس از مذاکره توافق شد که هر آنچه که صندوقهای رای در سوریه بیرون آمد او بپذیرد پس از آن لاریجانی به من تلفن کرد و گفت داوود اغلو را پیش سرلشکر قاسم سلیمانی بفرستید اما قبل از آن تو به سرلشکر سلیمانی بگو که چه اتفاقی افتاده و جزئیات را بازگو کن.

شیخ الاسلام اضافه کرد: من به سرلشکر سلیمانی تلفن کردم و داوداغلو به آنجا رفت پس از آن سرلشکر سلیمانی به من زنگ زد و گفت حسین اینها این موضوع را می‌گویند اما اجرا نمی‌کنند که بعدها هم این پیش‌بینی سرلشکر درست از آب درآمد. واکنش سخنگوی وزارت خارجه بهرام قاسمی سخنگو ی وزارت امور خارجه اظهارات منتشر شده به نقل از یکی از مشاوران وزیر امورخارجه در خصوص بیماری رئیس جمهور ترکیه را نادرست دانست و گفت: نظر مطرح شده در این مصاحبه تکذیب می شود.