روحانی: علیه رییس جمهور CD پخش می‌کنند با نشانی/ اهل شکایت نیستیم، فقط به آنها گفتم این قسمت CD ناصحیح است/ مخالفان این دولت آزادند، بگذارید به همان اندازه همراهان دولت هم آزاد باشند

در شرایطی که جریان تندروی مخالف دولت – که عمده ی این افراد،از اعضای جبهه پایداری هستند – از هر بهانه ای برای کوبیدن دولت استفاده می کند ،برنامه ی دولت برای رفع ابهام و عدم دامن زدن به چنین بهانه هایی است.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،دهها و صدها اتفاق به مراتب […]

در شرایطی که جریان تندروی مخالف دولت – که عمده ی این افراد،از اعضای جبهه پایداری هستند – از هر بهانه ای برای کوبیدن دولت استفاده می کند ،برنامه ی دولت برای رفع ابهام و عدم دامن زدن به چنین بهانه هایی است.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ،دهها و صدها اتفاق به مراتب بدتر از برخی حوادث دولت یازدهم، در دولت های نهم و دهم اتفاق می افتاد و برخی از این افراد – که خود صاحب منصب هم بودند – نه تنها در برابر آن سکوت می کردند، بلکه انواع اتهامات نچسب را به منتقدان دلسوز نظام و انقلاب، نثار می کردند.

9302x09x0x27402

هفته گذشته اما، یک CD منتشره در فضای اینترنت جنجال آفرین شد. این جنحال، از سوی جریان تندروی مخالف دولت استارت زده شد تا با واکنش احتمالی دولت، فیلم مذکور بیشتر دیده شود.در این مورد، مناسب است واکنش چند ماه پیش دکتر روحانی در اختتامیه جشنواره مطبوعات را بازخوانی کرد. روحانی در این سخنان و در واکنش به تندروهای جریان مقابل، با آرامش سخن گفته و در واکنش به CD منتشره با اشاره به اینکه دولت را از شکایت از رسانه ها منع کرده، می گوید: فقط به آنها گفتم این قسمت CD ناصحیح است.

… حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور طی سخنانی در اختتامیه جشنواره مطبوعات گفت: چطور امروز برخی آزاد آزادند و برخی از این آزادی سهمی اندک در اختیار دارند. منتقدان مخالفان این دولت آزاد هستند و آزاد خواهند بود. اما بگذارید به همان اندازه همراهان دولت هم آزادی و امنیت داشته باشند. نقد کنند، به ویژه نقد سازنده. این افتخار دولت است. در هیات وزیران به مسئولان گفته‌ام که نباید شکایتی از طرف دولت نسبت به روزنامه و رسانه باشد. می‌بینید که امروز انتقاد صریح می‌کنند و این حق آنهاست.

وی اضافه کرد: گاهی حتی اتهام می‌زنند و دروغ مطرح می‌شود. حتی نسبت به آن موارد هم دولت وارد عمل نشده و شکایتی مطرح نکرده است. فقط از طریق مسئولان به آنها تذکر داده شده که این حرف ناصحیح و نادرست است. حتی علیه شخص رییس جمهوری سی دی پخش می‌کنند با نشانی . من فقط به آنها گفتم این قسمت سی دی ناصحیح است.

روحانی تصریح کرد: بگذاریم در مسیری قرار بگیریم که ملت و کشور ما شایسته آن است. بگذاریم معضلات جامعه حل و فصل شود. مشکل ما فقط جناحی، سیاسی و حزبی نیست. ما تنها در محیط زیست مشکل نداریم. نباید بخشی از وقت و توانمان پیرامون محیط زیست مصرف شود؛ محیط زیستی که در شهرهای بزرگ و کلان شهرها سلامت مردم را به خطر انداخته است. راه‌حل چیست و چه باید کرد؟ بدانید که در هیچ کاری و هیچ مسیر صعب و دشواری دولت موفق نخواهد بود، مگر آنکه مردم پشتیبان و حامی باشند و به صحنه بیایند؛ اگر ملت به صحنه بیاید، در هر موضوعی، از جمله مسایل اقتصادی، فرهنگی، زیست میحطی و سیاست خارجی پیروز و موفق خواهیم بود.