ظریف: روحانی فرصتی ایجاد کرده که نباید از دست برود

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه ۱+۵ گفت: روحانی اکنون فرصتی را ایجاد کرده است که نباید از دست برود و این مساله بسیار حایز اهمیت است. محمد جواد ظریف در صفحه توییتر خود با اشاره به پیشرفت های حاصل در مذاکرات هسته ای میان ایران […]

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه ۱+۵ گفت: روحانی اکنون فرصتی را ایجاد کرده است که نباید از دست برود و این مساله بسیار حایز اهمیت است.

imagesCAVXXI4A

محمد جواد ظریف در صفحه توییتر خود با اشاره به پیشرفت های حاصل در مذاکرات هسته ای میان ایران و ۱+۵ با امضای توافق ژنو در ۲۴ نوامبر نوشت: محمد البرادعی مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی درست می گفت. پیشرفت می توانست ۱۰ سال پیش بدست آید. روحانی اکنون فرصتی را ایجاد کرده است که نباید از دست برود، این مساله بسیار حائز اهمیت است.

وی همچنین تصویری از مذاکرات سال ۲۰۰۴ بین ایران و سه کشور اروپایی را منتشر کرده است که در این تصویر حسن روحانی، محمدجواد ظریف، حسین موسویان، علی آقا محمدی و محمد سعیدی اعضای سابق تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.