کوثری نماینده جبهه پایداری در مجلس: مرزبانان آزاد شده باید تنبیه شوند

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس با بیان اینکه باید ۴ مرزبان آزادشده تنبیه شوند، گفت: تنبیه برای این است که در زمان انجام وظیفه، دیگر این تخلفات تکرار نشود. اسماعیل کوثری در گفت‌ و گو با خانه ملت، درباره نحوه رفتار با ۴ مرزبان آزاد شده از دست گروهک تروریستی […]

رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس با بیان اینکه باید ۴ مرزبان آزادشده تنبیه شوند، گفت: تنبیه برای این است که در زمان انجام وظیفه، دیگر این تخلفات تکرار نشود.

IMG16231683

اسماعیل کوثری در گفت‌ و گو با خانه ملت، درباره نحوه رفتار با ۴ مرزبان آزاد شده از دست گروهک تروریستی جیش‌العدل بر اساس قانون ایثارگری، گفت:‌ آنها مشمول قانون خدمات مربوط به آزادگان نمی‌ شوند. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: معتقدم باید با ۴ مرزبان آزاد شده از دست گروهک ترویستی جیش‌العدل به‌علت تخلفات و کوتاهی در انجام وظیفه برخورد شود.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با تأیید خواب بودن ۵ مرزبان آزاده شده هنگام انجام وظیفه در مرز، افزود: من بودم به جای برخورداری از خدمات آزادگی، آنها را تنبیه می‌ کردم تا در زمان انجام وظیفه دیگر این تخلفات را تکرار نکنند.