صادق:روحانی فردا،مسافر داووس است.

مشاور ارشد رییس جمهوری گفت: رییس جمهوری پیش از ظهر فردا چهارشنبه برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد که بزرگترین و مهمترین نشست سالیانه اقتصادی در دنیا است، عازم داووس سوییس می شود. محمدرضا صادق در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس جمهوری علاوه بر شرکت در این اجلاس به عنوان مهمان ویژه، […]

مشاور ارشد رییس جمهوری گفت: رییس جمهوری پیش از ظهر فردا چهارشنبه برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد که بزرگترین و مهمترین نشست سالیانه اقتصادی در دنیا است، عازم داووس سوییس می شود.

محمدرضا صادق در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس جمهوری علاوه بر شرکت در این اجلاس به عنوان مهمان ویژه، برنامه های متنوع دیگری نیز در این سفر خواهد داشت.

وی با اشاره به دیدارهای دو جانبه با سران و مقامات عالی رتبه کشورهای شرکت کننده در این اجلاس اظهار داشت: دیدار دبیر کل مجمع جهانی اقتصاد و مصاحبه با چند شبکه خبری جهانی و رسانه های بین المللی از دیگر برنامه های دکتر روحانی در این سفر است.

مشاور ارشد رییس جمهوری نشست مدیران ارشد رسانه های بین المللی، مقامات اقتصادی، صاحبان صنایع و شرکت های مهم بین المللی را از دیگر برنامه های رییس جمهوری در سفر به داووس ذکر کرد.