آیت الله حیدری : قوه قضائیه در رابطه با مسائل مربوط به بعضی از مدارس دخترانه کشور روشنگری کند

قوه قضائیه در رابطه با مسائل مربوط به بعضی از مدارس دخترانه کشور روشنگری کنند تا دشمن نتواند از این موضوع سوء استفاده کند.امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مسائل هفته های اخیر در برخی مدارس کشور و خوزستان ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های امنیتی هر چه سریعتر این فتنه را روشنگری کرده و قوه […]

قوه قضائیه در رابطه با مسائل مربوط به بعضی از مدارس دخترانه کشور روشنگری کنند تا دشمن نتواند از این موضوع سوء استفاده کند.امام جمعه موقت اهواز با اشاره به مسائل هفته های اخیر در برخی مدارس کشور و خوزستان ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های امنیتی هر چه سریعتر این فتنه را روشنگری کرده و قوه قضاییه به وظایف خود عمل کند تا دشمنان ایران و اسلام سوء استفاده نکنند.

آیت الله دکتر محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته درختکاری و همچنین اشاره به فتنه هفته‌های گذشته در برخی مدارس کشور بیان‌کرد: ایشان از قوه قضاییه اشد مجازات را برای افرادی که فتنه‌گری و وابسته بودن آنها به بیگانگان و دشمنان ثابت شده درخواست کردند و هیچ عفوی هم در کار نیست.

آیت الله حیدری ادامه‌داد: در صورت وجود هر نقشه و خیانتی، مقصر آمریکا و اسرائیل است که اغتشاشات را برنامه‌ریزی کرد و تمام عملکردشان حمایت از تروریست‌ها است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در رابطه به درخواست اخیر پارلمان اروپا برای قرارگیری سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی توضیح‌داد: این مستکبران، در ابتدا گروهکهای منافقین را که ۱۷ هزار نفر آدم بیگناه را کشتند، پناه دادند و امروز از آنها تمام قد حمایت میکنند و دوم داعش را پرورش دادند و امروز ادعای دفاع از حقوق بشر و مقابله با تروریست ها را دارند؛ مگر سپاه و به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی نبود که تروریست‌ها را از لانه هایشان بیرون می‌آورد و به سزای اعمالشان می‌رساند.

وی در ادامه به توافق بین جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان سعودی اشاره‌کرد و گفت‌: این یک توافق حکیمانه و برد – برد است که پایه ریز آن سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد)، بود.

آیت الله حیدری اضافه‌کرد: این توافق به نفع جمهوری اسلامی ایران، عربستان و منطقه است و تنها اسرائیل و آمریکا از آن متضرر می‌شوند.

خطیب جمعه اهواز بیان‌کرد: دنیا می‌دانند آمریکا رو به افول است و اسرائیل نابود شدنی است و همه به سوی وحدت اسلامی روی می‌آورند.

آیت‌الله حیدریبا توجه به گرامیداشت ماه مبارک رمضان و عید نوروز گفت: عید نوروز یک عید ملی با ارزش‌های انسانی از جمله دید و بازدید، هدیه دادن، تغییر سبک زندگی و ایجاد شرایط نشاط آور است و با روح اسلام هماهنگ است.

آیت الله حیدری اظهارکرد: ملت مسلمان ایران با جان و دل مسلمان شده‌اند و عید نوروز را به عنوان عید ملی حفظ کرده‌اند که بسیار ارزشمند است و احادیثی نیز مبنی بر تایید جلوه‌های مثبت آن وجود دارد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه بیان کرد: قرار بود دولت بابت ممنوعیت کشت کشاورزان و برنجکاران اطراف کرخه و محدودیت کشت کشاورزان اطراف کارون و دز معوضه پرداخت کند اما ظاهرا هنوز محقق نشده و امید است مسئولان استان به ویژه رییس جمهور به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند. هرچند که رئیس جمهور از ابتدای دولت خود، خوزستان را استان ویژه معرفی کردند و تا کنون بیش از ۵ سفر به استان داشتند.

وی همچنین با تقدیر از صدا و سیما برای سریال در دست ساخت “سلمان فارسی” گفت: قطعا سلمان فارسی جزو بهترین سریال ها خواهد بود. این شخصیت طبق فرمایش پیامبر(ص)، سلمان محمدی و از اهل بیت است. مقام ایشان بالاتر از قومیت و ملت است اما در عین حال برای ملت ایران و مخصوصا خوزستان مایه فخر است و در اکثر روایت ها می گویند اهل رامهرمز یا اهواز بوده است.