متینیان : پارلمان اروپا پنجره تعامل و گفتگوی توأم با احترام بین ملت‌ها را باز بگذارند

ابراهیم متینیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با سلام و ادب و احترام به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و نایب بر حقش حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری،گفت: ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام هادی علیه السلام و به مردم شریف ایران ،به مردم خوزستان و مردم نجیب حوزه […]

ابراهیم متینیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با سلام و ادب و احترام به پیشگاه مقدس امام زمان(عج) و نایب بر حقش حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری،گفت: ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام هادی علیه السلام و به مردم شریف ایران ،به مردم خوزستان و مردم نجیب حوزه انتخابیه شهرستان‌های رامهرمز رامشیر سلام می گویم.

وی با اشاره به اقدام توهین آمیز و هتک حرمت به قرآن کریم، تاکید کرد: از همین تریبون اقدام توهین آمیز و هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرده و این حرکت ناشایست را توهین به همه ادیان الهی می‌دانیم؛هرچند وزیر خارجه سوئد در توئیتی اعلام برائت کرد اما اتحادیه اروپا و غرب باید بدانند آزادی بیان و به معنای توهین به مقدسات و ارزش‌های معنوی بشریت نیست.

سپاه پاسدارن بت داعش را که نماد تروریست منطقه‌ای و جهانی بوده را شکسته است

با اشاره به رفتار نابخردانه پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران، مطرح کرد:در روزهای اخیر پارلمان اروپا در اقدامی عجیب و کاملا سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مسلح قانونی و رسمی جمهوری اسلامی ایران که از بطن مردم تشکیل شده را تروریست خوانده است، با این حرکت وقیحانه هم آبروی نداشته خود را خدشه دار کرده و هم سند شکست خود و هم جبهه غرب را امضا کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد:کاملاً روشن است که اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا نشأت گرفته از شکست های پی درپی غرب و مخصوصاً شکست اخیرشان در جنگ ترکیبی و رسانه ای پیچیده علیه ملت ایران بوده است؛چراکه نقش سپاه پاسداران در آن بی بدیل است.

متینیان ادامه داد:سپاه پاسداران که خود نقش روشن و درخشانی در امر مبارزه با تروریست را داشته،بت بزرگ داعش را که نماد تروریست منطقه‌ای و جهانی بوده را شکسته است.

پارلمان اروپا پنجره تعامل و گفتگوی توأم با احترام بین ملت‌ها را باز بگذارند

وی با بیان اینکه دولت های اروپایی باید خود را مدیون سپاه پاسداران و در راس آن علمدار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی بدانند،مطرح کرد: اگر سردار مقاومت داعش را از میان برنمی داشت ؛امروز این شجره خبیثه دامان خودشان را می گرفت و هیچ نقطه ای از غرب از شر آن ها در امان نبوده است.

متینیان اظهار کرد:به پارلمان اروپا دولتمردان آنها توصیه اکید می‌کنیم که از دشمنی و کینه توزی با مردم ایران دست بردارند و پنجره تعامل و گفتگوی توأم با احترام بین ملت‌ها را باز بگذارند و بدانند که مردم ایران طالب صلح و گفتگو هستند و البته پاسخ هر شرارت و دشمنی را نیز به سختی خواهند داد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس بیان کرد: خوزستان قهرمان با دارا بودن منابع عظیم،به عابر بانک دولت ها تبدیل شده است و گوشه گوشه آن همچنان رنگ غبار محرومیت را می بیند؛ شایسته است که همانگونه که امام راحل فرمودند “خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است” دولت ها و حاکمیت نیز دین خود را به خوزستان ادا کند.

عدالت و توازن منطقه‌ای را در امر بودجه نویسی ملاک عمل قرار داده شود

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد:اقدامات بزرگی برای رفع محرومیت در حوزه انتخابیه اینجانب صورت گرفته است، اما قطعاً کافی نیست و باید سرعت بیشتری به خود بگیرد. در امر خدمت رسانی از جانب دولت تقاضامندیم سرعت بیشتری به کارهای عام المنفعه در حوزه انتخابیه بنده انجام شود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به همکاران در کمیسیون تلفیق بودجه و سازمان برنامه و بودجه توصیه می‌کنم عدالت و توازن منطقه‌ای را در امر بودجه نویسی ملاک عمل قرار داده و شاخص های آماری واقعی جامعه را درنظر بگیرند؛ چرا که تورم و گرانی به صورت مستمر ،زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است. شایسته است به خاطر کمبودها از مردم عذرخواهی شود و طرحی نو در انداخته شود تا تولید و بازار از رکود اقتصادی خارج شود ./