قاآنی: هنوز فرصت باقی است، برگردید و حرف درست بزنید

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: کسانی به دلیل عدم فهم و خودبزرگ بینی تحت هر عنوانی حرفی می زنند که از مسیر مبارک ولایت فاصله بگیرند غیر از این که خود را له کنند و بی اعتبار شوند سود دیگری نخواهند برد. قبلی ها را دیدید و اینجا جایگاه نام بردن از آدم های مفتضحی‌ […]

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: کسانی به دلیل عدم فهم و خودبزرگ بینی تحت هر عنوانی حرفی می زنند که از مسیر مبارک ولایت فاصله بگیرند غیر از این که خود را له کنند و بی اعتبار شوند سود دیگری نخواهند برد. قبلی ها را دیدید و اینجا جایگاه نام بردن از آدم های مفتضحی‌ که در مسیر آقا حرکت نکردند نیست. هنوز فرصت باقی است، برگردید و حرف درست بزنید.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی روز سه شنبه طی سخنانی در مراسم اولین سالروز شهادت شهید حسن ایرلو گفت: شهید ایرلو از دوران نوجوانی با همراهی دو برادر شهیدش مبارزه مجاهدانه در راه خدا را از صحنه های دفاع مقدس شروع کرد و مرحله به مرحله در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب حضور داشت. در سی و چند سال گذشته نیز در صحنه های مختلف مقاومت در هر کجا که ضرورت بود، این مرد قهرمان حضور داشت.

وی افزود: اگر همه واژه هایی که برای این مرد بزرگ به کار گرفته شده را جمع کنیم در واژه مقدس «مقاومت» می گنجد. او مرد میدان مقاومت بود، چه در دوره دفاع مقدس، چه در صحنه های مختلف برای پرورش دادن نیروهای عرصه مقاومت و پشتیبانی از مظلومان و در آخرین مرحله در عرصه سیاسی فعال بود.

وی گفت: ما کسانی هستیم که دستور صریح قرآن برایمان صادر شده است که اهل مقاومت باشیم. امام خمینی (ره) و امام خامنه ای این واژه ارزشمند را بارها بیان کرده و به آن توصیه کردند و این واژه در مکتب نبی اسلام است و شما فرزندان این کاروان شهادت هستید. همه ما مفتخریم که پیروان تنها مکتبی هستیم که تمام رهبرانمان در آن شهید شدند؛ آنکه روی اصولش می ایستد و مقاومت می کند، شهید می شود.

قاآنی گفت: مقاومت در هر ‌موضوعی وجود دارد و امروز به برکت راهنمایی های امامین انقلاب و فضایی که برای نظام اسلامی ما باز شده، اثبات شده است که «مقاومت» عجب واژه پرمحتوا و مقدسی است که هر کسی در این میدان ایستاد ولو با دست خالی از آن میدان پیروز بیرون آمده است. انقدر این واژه کارایی داشته که امروز دشمنان اسلام و انقلاب و ایران به آن توجه کردند که عجب واژه ای است، چون مکرر به ویژه در پانزده سال گذشته که به اصطلاح خودشان به ویژه امریکا سعی کرد جهان تک قطبی درست کند شکست خوردند. آنها با وجود اینکه یک سگ دست پروده خون آشامی‌ مثل ‌رژیم صهیونیستی و برخی تفاله های خودش مثل‌ عربستان را به جون مردم مسلمان انداختند و دستشان را بازگذاشت تا جایی که هفت هزار میلیارد دلار در منطقه غرب اسیا که کانون مقاومتش از درون جمهوری اسلامی‌ است خرج کردند؛ اما با این همه هزینه، هر جا وارد شدند شکست خوردند و حالا دارند فکر می کنند که چطور این همه هزینه می‌کنیم اما شکست خوردیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: فرزندان معنوی سالار شهیدان در همه صحنه ها که وارد شدند با اندک امکانات و دست خالی ایستادند. در کل‌ منطقه مقاومت از فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن همه جا را نگاه کنید، می بینید چطور مظلومان با دست خالی در مقابل قدرت های تا بن دندان مسلح ایستادند. اینها در مکتب امام و رهبر و انقلاب اسلامی راه با عزت زندگی کردن را در مسیر نورانی مقاومت آموختند و ایستادند و پیروز شدند. از این رو بالاترین واژه برای شهید والامقام ما واژه مقاومت است.

وی‌ گفت: این موضوع ارزشمند است که اگر در مجلس شهید جمع می شویم مهم است که از این شهدا درس بگیریم که وقتی در مسیر پرفراز و نشیبی می خواهیم حرکت کنیم، باید با چه روش هایی حرکت کنیم تا موفق شویم. همه حرف هایی که در این وادی است این است که اگر می خواهیم سرمان را بالا بگیریم در مقابل استکبار جنایتکار باید اهل مقاومت باشیم و ایران اسلامی تابلوی زرینی در دفاع نظامی و هجمه های سیاسی و امنیتی و اقتصادی شده است. این تحریمی که هر کجا بود اعمال می شد کمر دولت های بزرگ را می شکست، اما ایران مقاومت کرده است.

قاآنی اظهار کرد: اینجا میدان اصلی مقاومت است و دشمن اصلی هم امریکا و رژیم صهیونیستی است و بقیه مثل عربستان تفاله و کمترین هستند و ارزش دشمن بودن ندارند و خواهند خورد از بالا تا پایین. چه آمریکا و چه اسراییل هر روز دارند ضربه می‌خورند و هر چه فشار بیاورند این نظام کوتاه بیا نیست و قطعا فشار را تشدید می‌کنیم. اینجا کانون تولید قدرت نه برای خودش بلکه برای هر انسان با شرافتی که روی کره زمین باشد مسلمان یا غیرمسلمان، اینجا کانون تعلیم و ترییت و تولید قدرت است.

وی گفت: این چند روزی که آمریکا در کشور پنجه انداخت، در صورت چند جوان ناآگاه تابع سیستم های الکترونیک و فضای مجازی که هر کسی خوب نگاه کند می فهمد حتی اینها که تیر دستشان دادند و شیشه می شکنند، آمریکا دارد به آنها هم ظلم کند. این کارها برای این است که در میدان اصلی عرضه ندارند و دائم دارند شکست می‌خورند.

وی ادامه داد: در بیست سال گذشته به برکت شهید سلیمانی ‌و یا شهید ایرلو و خیل عظیم شهدای مقاومت در هرمیدانی‌ وارد شدند در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی چنان در دهانشان زدند که هنوز دارند عقب عقب می‌روند. چند ده هزار کشته دادند و هزینه مالی کردند جز بدبختی و فضاحت چیزی به دست نیاوردند اما اینها مرد نیستند که در میدان اصلی با نظام اسلامی بجنگند، می دانند که نمی‌توانند و در دهانشان می خورد. اما به دلیل نامردی که در وجود همه انسان های شیک، کت و شلواری و کرواتی است از امریکا و اروپا تا در منطقه چون مرد میدان اصلی جنگ نیستند ،کارهای تاکتیکی‌ پست را انجام می دهند تا در رسانه ها خودشان را برنده نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: همه توان رسانه ای خود را بسیج می‌کنند تا اجازه ندهند کسی بفهمد در دنیا چه خبر است. در شهادت شهید سلیمانی گفتیم تا دیر نشده خانه هایتان را بفروشید، خانه در سرزمین اشغالی در حال ارزان شدن است و در اروپا در حال گران شدن، اما گوش‌ نکردند! نمی‌گذارند به گوش شما برسد، اما امروز ‌در درون سرزمین های اشغالی شخصیت های برحسته به نام یهودی پرسابقه تشکیلات درست کردند و می‌گویند برویم کشورهای دیگر. خودشان سیستم درست کردند و به آنها می‌گوییم تا دیر نشده بروید وگرنه با زور بیرون می اندازنتان. دیر نشده زمانی که با فضاحت مردم فلسطین شما را از این سرزمین بیرون کنند، گذشت زمانی که هر کاری دلتان می‌خواست می‌کردید. رهبری انقلاب صادقانه و محکم گفتند دوره زدن و در رفتن گذشته است؛ به شدت آنها زیر فشار هستند و خجالت هم نمی کشند از این مقدار شکست؛ برای ابروی خودتان فکر کنید. در ایران اینقدر سر و صدا راه انداختید و ما دهانمان بسته بود چون مسوولان امر در میدان بودند. همه انرژی تان را از سراسر دنیا جمع کردید؛ این بالای شهر تهران است یک زن با شرف را نمی‌بینید که غیرمحجبه باشد.

وی‌ ادامه داد: خاک عالم بر سرتان که نمی فهمید، بی شرف ترین آدم ها هستید و حالا که شکست خوردید همه کشورهای اروپایی را جمع کردید و یک زن روسپی جنایتکار را پیدا کردند که دستشان الوده به خون بیش از هفده هزار ایرانی است گفتند این تحفه روسپی پیشنهاد ما برای رییس جمهوری ایران است، این هنرشان است.

وی‌ ادامه داد: افتخار کنید به این نظام با این صلابت و قدرت. همه این کارها که جمع شده روسیاهی برای آنها خواهد ماند، اما همه اینها نوشته شده است و یکی به یکی‌ خواهند خورد.

قاآنی‌ بیان کرد: هر کسی که یک روز کار رسانه ای علیه نظام کرده باشد، بمب و اسلحه وارد کردن جای خودش دارد، اما یک روز کار رسانه ای علیه نظام کرده باشد نوبتش یک روز می‌ ‌رسد و خواهید خورد و حالی تان هم نمی شود و چشم باز می‌کنید می بینید چیزی برایتان نمانده است.

وی‌ گفت: اینجا کانون تولید قدرت است. اگر برای شهیدانمان مجلس می گیریم و روضه می خوانیم، مجلس عزا نیست مجلس هماوردی و عزت و درس مقاومت است. هر کسی در این جلسه می‌نشیند از این در که بیرون می‌رود افتخار به این افراد می کند و به این نظام قدرتمند با صلابت افتخار می کند. به برکت خون شهدا این مسیر پر افتخار و با عزت همچنان با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد. شما وقتی به وجود مبارک رهبری نگاه می‌کنید می‌بینید مثل قله البرز با صلابت تر با منطق درست و حرف محکم ایستادند و این کشتی که گاهی طولافی درست می کنند که دریا را متلاطم کنند چطور ‌کشتی را جلو می‌برند. ما یک حرف داریم که همچنان که پیرو رسول الله و حضرت زهرا بودیم امروز هم پیرو فرزند زهرا رهبر معظم انقلاب بوده و هستیم.

وی‌ گفت: آنچه باعث این همه عزت شده نورانیت ولایت بوده و شما در این مسیر حرکت کردید و بعد از این هم هر کسی در این مسیر حرکت کند با عزت و افتخار به هدف نهایی می‌رسد. کسانی به دلیل عدم فهم و خودبزرگ بینی تحت هر عنوانی حرفی می زنند که از مسیر مبارک ولایت فاصله بگیرند غیر از این که خود را له کنند و بی اعتبار شوند سود دیگری نخواهند برد. قبلی ها را دیدید و اینجا جایگاه نام بردن از آدم های مفتضحی‌ که در مسیر آقا حرکت نکردند نیست. هنوز فرصت باقی است، برگردید و حرف درست بزنید، شکر کنید این مسیر نورانی ولایت را چون عزت پیدا می‌کنید، وگرنه در دنیا ذلیل می شوید. نصیحت امامتان را گوش کنید و به مسیر درست برگردید. اینجا به اندازه کافی سرباز دارد امام می خواهد دست شما را بگیرد از بیراهه برگردید و به شما می‌خواهد لطف کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم لوح یادبودی از سوی وزیر امور خارجه کشورمان به پاسداشت مجاهدت های شهید حسن ایرلو با حضور ‌سردار سلامی، سردار قاآنی و ناصر کنعانی به حسین ایرلو فرزند و خانواده وی تقدیم شد.

همچنین تندیسی به رسم یادبود از سوی خانواده شهید ایرلو به سردار سلامی، سردار پاسدار اسماعیل قاآنی و به پاسداشت مجاهدت مردان دیپلماسی کشور به ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه تقدیم شد.