هیأت رئیسه مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بزودی انتخاب می‌شوند

برای سال سوم مجلس یازدهم ؛هیأت رئیسه مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بزودی انتخاب می‌شوند. انتخابات مجمع نمایندگان استان خوزستان برای انتخاب هیأت رئیسه و‌ رئیس سال سوم (مجلس یازدهم) بزودی با حضور اکثریت اعضای این مجمع پارلمانی برگزار می‌شود. جمعی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی «در گفتگو با خبرنگار […]

برای سال سوم مجلس یازدهم ؛هیأت رئیسه مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بزودی انتخاب می‌شوند. انتخابات مجمع نمایندگان استان خوزستان برای انتخاب هیأت رئیسه و‌ رئیس سال سوم (مجلس یازدهم) بزودی با حضور اکثریت اعضای این مجمع پارلمانی برگزار می‌شود.

جمعی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی «در گفتگو با خبرنگار عصر ما» اذعان کردند: در آخرین هم‌اندیشی که یکشنبه هفته جاری با حضور نمایندگان شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد مقرر گردید تا برگزاری انتخابات دوره سوم، فعلاً ریاست مجمع بر عهده آقای ایزدپناه که منتخب سال دوم مجلس از رهگذر انتخابات توافقی مجمع هستند، باشد.

این نمایندگان همچنین یادآور شدند: مراتب این تصمیم به اطلاع استاندار خوزستان رسید تا شائبه و خدشه‌ای در عملکرد فعلی و آینده مجمع پیش نیاید.گفتنی است؛ در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در سال اول و دوم به ترتیب «سید کریم حسینی» از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و نیز «عبدالله ایزدپناه» از حوزه انتخابیه ایذه و باغملک مسئولیت ریاست مجمع نمایندگان خوزستان را عهده‌دار شدند.