رسولی: کلیات طرح نظارت بر منتخبان شوراهای شهر و مجلس تصویب شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از تصویب کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر خبر داد. امیرابراهیم رسولی با اشاره به برگزاری جلسه اخیر این شورا به ریاست حدادعادل گفت: در جلسه روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا […]

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از تصویب کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر خبر داد. امیرابراهیم رسولی با اشاره به برگزاری جلسه اخیر این شورا به ریاست حدادعادل گفت: در جلسه روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه کلیات طرح نظارتی شورای ائتلاف بر عملکرد منتخبان این شورا در مجلس و شوراهای شهر تصویب شد و به موجب این مصوبه بزودی کارگروهی زیر نظر رئیس شورا فعالیت خود را جهت تدوین آیین نامه اجرایی و عملیاتی نمودن طرح آغاز خواهد کرد.

وی افزود: با تصویب اعضا در این جلسه مصوب شد کارگروه اقتصادی شورای ائتلاف با مسئولیت آقای پورابراهیمی فعالیت خود را آغاز کند.رسولی با اشاره به تأکید رئیس شورا بر پویایی بیشتر ائتلاف در پیگیری مشکلات امروز کشور گفت: ائتلاف در جهت تقویت خود گامهای تحولی را در برنامه خود پیش بینی کرده که بزودی شاهد آن خواهیم بود.