رئیس دیوان محاسبات رحلت حجت الاسلام سید محسن شفیعی را تسلیت گفت

درپی ارتحال ملکوتی عالم بصیر، پرتلاش و خدوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، دکتر مهرداد پذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور پیام تسلیتی را منتشر کرد. متن پیام پذرپاش به شرح زیر می باشد: قال رسول الله(ص): موت العالم ثلمه فی الاسلام لاتسد ما اختلف اللیل و […]

درپی ارتحال ملکوتی عالم بصیر، پرتلاش و خدوم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، دکتر مهرداد پذرپاش رییس دیوان محاسبات کشور پیام تسلیتی را منتشر کرد. متن پیام پذرپاش به شرح زیر می باشد:

قال رسول الله(ص): موت العالم ثلمه فی الاسلام لاتسد ما اختلف اللیل و النهار

خبر درگذشت جانسوز حجت الاسلام آقای سید محسن شفیعی در آستانه سال نو موجی از حزن و اندوه را در بین عامه مردم و دوستداران واقعی این شخصیت برجسته برجای گذاشت.
در گذشت این عالم مجاهد و خدوم و اسوه تقوا و ایمان که روحیه مردم داری را با تمام وجود در شخصیت ارزنده خود معنا کرده بود مصداق بارز فرمایش گهربار رسول گرامی اسلام است که می‌فرمایند: مرگ عالم رخنه ای است در اسلام که هرگز بسته نخواهد شد و مقام عظمای ولایت در پیام تسلیت خود به زیبایی فقدان این عالم پرتلاش و خدوم و بصیر را خسارتی جبران ناپذیر دانسته و ایشان را از امیدهای آینده معرفی نموده اند.
مرحوم سید محسن شفیعی چهره ای علمی و مردمی با شاخصه های تقوا و بصیرت و ایمان بود که سال های متمادی خدمات خالصانه ای را در حوزه و دانشگاه و فضای مردمی جامعه برجای گذاشت و شخصیتی محبوب و قابل احترام ازخود ساخته بود.
لذا صمیمانه این ضایعه اسفناک را به بیت معزز حضرت آیت الله حاج سید علی شفیعی و جامعه محترم حوزه و دانشگاه و مردم شریف و قدرشناس خوزستان، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ان فقید سعید علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.