شیطان دایه تروریست ها

سعید حمیدیان مقدم : استیلا وغارت ثروت ایران اسلامی همیشه هدف شیطان استکبار صهیونیستی جهان بوده و هست. برخی کشورها بزرگ تر از آن هستند که شیاطین غارتگران صهیونیست چه در شکل غربی و چه شرقی آن بتوانند آنها را ببلعند لذا تقسیم آنها به لقمه های کوچک تر راهبرد اساسی جهانخواران است . از […]

سعید حمیدیان مقدم : استیلا وغارت ثروت ایران اسلامی همیشه هدف شیطان استکبار صهیونیستی جهان بوده و هست. برخی کشورها بزرگ تر از آن هستند که شیاطین غارتگران صهیونیست چه در شکل غربی و چه شرقی آن بتوانند آنها را ببلعند لذا تقسیم آنها به لقمه های کوچک تر راهبرد اساسی جهانخواران است . از این رو پرورش جنایتکاران تروریست با عناوین دهن پر کن برای کشاندن عده ای ساده لوح و استفاده ابزاری از آنها برای تجزیه کشور برنامه اساسی این غارتگران است. هیچ انسان سالمی خواسته حق خود را با کودک کشی و کشتار کور و دستجمعی مردم سرزمین خود مطالبه نمی کند. در دیدگاه دین منور اسلام هدف وسیله را توجیه نمی کند.

حتما حدیثی که حضرت مسلم بن عقیل به نقل از پیامبر رحمت و هدایت حضرت محمد صلی علیه و علی آله الطاهرین در خانه حضرت هانی بن عروه برای نکشتن عبیدالله بن مرجانه فرموده اند را به یاد داریم . بر اساس نقل حضرت مسلم بن عقیل ( ع ) رسول الله ( ص ) می فرمایند. الایمان قید الفتک . ایمان از فتاکی جنایتکارانه جلوگیری می کند و بر اساس همین روایت از ترور عبیدالله بن زیاد که بعدا در کربلا فرمان به شهادت رساند امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش را داد خودداری کرد. ما ملت ایران اسلامی ید واحده هستیم و تروریست هایی که در این سرزمین به دنیا آمده اند اما در آغوش شیطان استکباری خصوصا آمریکای جنایت کار و اسرائیل نامشروع پرورش یافته اند و برای اجرای فرمان دایه شیطانی خود و تجزیه ایران اسلامی دهها هزار نفر از برادران و خواهرانمان را بی گناه به شهادت رساندند تبرئه می جوییم و به عملیات افتخار آمیز فرزندان خود سربازان گمنام امام زمان( عج ) که موجب دستگیری این ضاله های شیر شیطان خورده همچون حرکت تجزیه طلب النظال الاحوازی که مردم بی گناه ایران اسلامی را آن هم در روز عزت و افتخار که رژه دفاع مقدس است به خاک و خون کشیدند و موجب شهادت و زخمی شدن کودکان ، زنان ، جانبازان و جوانان رعنای سرباز وطن شده است به خود می بالیم و از نهاد های امنیتی و حاکمیتی می خواهیم هر وجب از این جهان را برای این تروریست ها و خائنین و جرثومه های فساد نا امن نمایند و آنها را به دست قوه قضائیه برای احقاق و قصاص خون شهدای مظلوم ملت ایران اسلامی بسپارند.