قیمت سکه بهار آزادی در آخرین روز کاری هفته کاهش یافت

امروز (پنجشنبه) ۱۵ شهریور قیمت سکه طلای بهار آزادی با ۵۰ هزار تومان افت نسبت به دیروز در بازار آزاد تهران به چهار میلیون و ۴۸۵ هزار تومان رسید. تا لحظه انتشار این خبر سکه بهار آزادی طرح قدیم در بازار تهران نیز با افت مشابه ۵۰ هزار تومانی در مقایسه با دیروز، چهار میلیون […]

امروز (پنجشنبه) ۱۵ شهریور قیمت سکه طلای بهار آزادی با ۵۰ هزار تومان افت نسبت به دیروز در بازار آزاد تهران به چهار میلیون و ۴۸۵ هزار تومان رسید. تا لحظه انتشار این خبر سکه بهار آزادی طرح قدیم در بازار تهران نیز با افت مشابه ۵۰ هزار تومانی در مقایسه با دیروز، چهار میلیون و ۱۵۱ هزار تومان فروخته شد.

برپایه این گزارش، امروز معامله گران هر قطعه نیم سکه طلای بهار آزادی را ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان تبادل کردند که در مقایسه با معاملات روز گذشته ۳۰ هزار تومان افت داشت.همچنین ربع سکه با افت ۵۰ هزار تومانی، یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان عرضه شد و سکه یک گرمی با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت، ۶۲۰ هزار تومان به فروش رفت.علاوه براین در بازارهای جهانی، قیمت هر اونس طلا با افزایش ۹ دلار و ۶ سنتی، به یکهزار و ۲۰۵ دلار و ۵۷ سنت رسید.بازار آزاد تهران هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۶ هزار و ۶۹۰ تومان کاهش در مقایسه با دیروز، ۳۶۴ هزار و ۴۲۰ تومان قیمت گذاری شد.