عصرانه کاری بخشداران اهواز با مدیران کل ورزش و نوسازی مدارس خوزستان در حضور الباجی

با پیگیری و پیشنهاد مهندس الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عصرانه کاری بخشداران اهواز با مدیران کل ورزش و نوسازی مدارس خوزستان برگزار شد. در این نشست که در دفتر نماینده اهواز برگزار شد  هر کدام از بخشداران غیزانیه ، اسماعیلیه و مرکزی اهواز با ارائه گزارشی از مطالبات و نیازمندی های […]

با پیگیری و پیشنهاد مهندس الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عصرانه کاری بخشداران اهواز با مدیران کل ورزش و نوسازی مدارس خوزستان برگزار شد. در این نشست که در دفتر نماینده اهواز برگزار شد  هر کدام از بخشداران غیزانیه ، اسماعیلیه و مرکزی اهواز با ارائه گزارشی از مطالبات و نیازمندی های مناطق محل فعالیت خود خواهان رفع مشکلات مربوطه شدند .

در ادامه مهندس الباجی ضمن تشکر از آقایان رضایی مدیرکل توسعه و نوسازی مداری و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت : همه ما خدمتگزار و مدیون این مردم محروم و صبور هستیم و هرچه در توان داریم باید در راه خدمت به آنان بکار بگیریم و نباید هیچ بهانه ای مانع از خدمت رسانی به شهروندان شود.

نماینده مردم اهواز افزود : در تلاش هستیم با همراهی مدیران استان در قالب نشست های مستمر تحت عنوان “عصرانه کاری” با تعیین یک برنامه ضربتی و کوتاه مدت به تعریف بسته های کاربردی بخشی از مشکلات مناطق محروم ۴ شهرستان را بطور کوتاه مدت مرتفع سازیم . از جمله راهبردهای ما اینست که در کوتاه ترین مدت مدارس فرسوده برچیده و نیازهای ورزشی جوانان مناطق محروم برطرف گردد.
پس از آن آقایان مهندس رضایی مدیرکل سازمان توسعه و نوسازی مدارس و حیدری مدیرکل سازمان ورزش و جوانان با جمع بندی نیازهای مناطق و بخش های محروم اهواز موارد زیر را در دستور کار خود قرار دادند که بعنوان مصوبات نشست اعلام شد:

?برچیدن حدود ۱۰۰ کلاس کانکسی در قالب پروژه مهر پیش از آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در بخش های سه گانه تابعه اهواز
?تسریع در تکمیل ۹ واحد آموزشی بویژه در بخش غیزانیه و اسماعلیه البته مدرسه ۱۰ کلاسه قجریه ۱ باید مورد استفاده قرار گیرد یا آموزش و پرورش از رهگذر تخصیص سرویس ایاب و ذهاب مشکل دانش آموزان را برطرف کند
?مدارس اسماعیلیه در اولویت فعالیت اداره کل نوسازی قرار خواهد گرفت
?ساخت و احداث زمین ورزشی علی آباد از ماه آینده پس از اهدای زمین از سوی اداره کل ورزش و جوانان آغاز خواهد شد
?اهدای لوازم ورزشی به کلیه تیم های بخش ها و روستاها با معرفی بخشداری ها یا ارائه پروانه ثبت
?تکمیل و تجهیز سالن ورزشی گبیر ۱
?احداث زمین ورزشی در مسیر الهایی بخش مرکزی اهواز
احداث و تجهیز مدارس علی آباد و انجام مناقصه ساخت مدرسه ۶ کلاسه علی آباد
?۸ مدرسه کوی علوی پیش از مهر ماه نوسازی و تجهیز می شود
?عملیات ساخت چمن و زمین ورزشی عین ۲ نیز از هفته آینده آغاز خواهد شد
?مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از سوی مدیرکل ورزش جوانان جهت تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی عین ۲ تخصیص یافت و همچنین عملیات اجرایی از شهریور ماه سالجاری آغاز خواهد شد.