کلیات لایحه برنامه ششم توسعه با اکثریت آرا در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در جلسه امروز این کمیسیون تصویب شد. محمد خدابخشی ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز این کمیسیون ، کلیات لایحه برنامه ششم توسعه را با 27 رای موافق تصویب کردند. وی اظهار […]

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه برنامه ششم توسعه در جلسه امروز این کمیسیون تصویب شد. محمد خدابخشی ، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز این کمیسیون ، کلیات لایحه برنامه ششم توسعه را با 27 رای موافق تصویب کردند.

82253258-71063808

وی اظهار کرد: در این جلسه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری توضیحاتی را درباره این لایحه به نمایندگان ارائه کرد و نمایندگان موافق و مخالف در این راستا صحبت کردند. این نماینده مجلس تصریح کرد: در این جلسه نمایندگانی از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات، اتاق بازرگانی نیز حضور داشتند. خدابخشی اضافه کرد: در این لایحه به موضوعات خاص راهبردی همچون آب و محیط زیست پرداخته شد و این موضوعات در اولویت هستند.سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: کمیسیون تلفیق مجلس تلاش دارد با بررسی پیشنهادات نمایندگان ، جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه را هر چه سریع تر بررسی کند.