شرایط دریافت وام بدون بهره از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سهم‌الشرکه فرهنگیان بازنشسته در دی ماه خبر داد و گفت: واریز سهم‌الشرکه بازنشستگان بهمن و اسفند هم تا پایان فروردین ماه واریز خواهد شد. شهاب‌الدین غندالی با بیان اینکه مبلغ سهم‌الشرکه به حساب اعضای بازنشسته صندوق در دی ماه بیش از ١١٧ میلیارد ریال است اظهار کرد: لیست اطلاعات […]

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز سهم‌الشرکه فرهنگیان بازنشسته در دی ماه خبر داد و گفت: واریز سهم‌الشرکه بازنشستگان بهمن و اسفند هم تا پایان فروردین ماه واریز خواهد شد. شهاب‌الدین غندالی با بیان اینکه مبلغ سهم‌الشرکه به حساب اعضای بازنشسته صندوق در دی ماه بیش از ١١٧ میلیارد ریال است اظهار کرد: لیست اطلاعات مربوط به بهمن و اسفندماه هنوز از سوی استان‌ها به دست ما نرسیده است. در تلاشیم با تکمیل اطلاعات، سهم‌الشرکه این دوماه را تا آخر فروردین پرداخت کنیم.

=_UTF-8_B_YW1pbiBraG9zcm9zaGFoaS02LTE1MS5KUEc=_=

وی در ادامه درباره استمرار عضویت بازنشستگان در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اکنون شرایط همانند گذشته نیست و کسانی که بازنشسته می‌شوند در صورت تمایل می‌توانند عضو صندوق باقی بمانند. مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: از آنجا که بازنشستگان با مشکلات مختلفی روبرو هستند و بعضا روی دریافت سرمایه‌شان در زمان بازنشستگی حساب باز می‌کنند، تصمیم گرفتیم معادل مبلغی که در صندوق سرمایه دارند، وام بدون بهره با کارمزد 2 درصد ارائه کنیم تا زندگی‌شان با مشکل مواجه نشود. غندالی ادامه داد: به عنوان مثال اگر همکاری در زمان بازنشستگی 15 میلیون تومان سرمایه دارد، معادل همین مبلغ وام بدون بهره با کارمزد 2 درصد به وی پرداخت می‌شود و به سرمایه او در موسسه همانند سایر اعضاء سود تعلق می‌گیرد. وی تاکید کرد: البته استمرار عضویت اجباری نیست و اگر همکار بازنشسته ما تمایلی به این امر نداشت می‌تواند سرمایه‌اش را دریافت و از صندوق خارج شود.