مسافران پرواز اهواز – مشهد به دلیل تاخیر 8 ساعته از هواپیما پیاده نشدند

مسافران پرواز اهواز – مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل تاخیر هشت ساعته و آنچه پاسخگو نبودن مسئولان این شرکت خواندند در مقصد به مدت دو ساعت حاضر به پیاده شدن از هواپیما نبودند. به گزارش ایرنا، این پرواز که قرار بود ساعت 22:30 شب گذشته به مقصد مشهد پرواز کند با تاخیر هشت ساعته، […]

مسافران پرواز اهواز – مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل تاخیر هشت ساعته و آنچه پاسخگو نبودن مسئولان این شرکت خواندند در مقصد به مدت دو ساعت حاضر به پیاده شدن از هواپیما نبودند. به گزارش ایرنا، این پرواز که قرار بود ساعت 22:30 شب گذشته به مقصد مشهد پرواز کند با تاخیر هشت ساعته، پنج صبح امروز انجام شد و مسافران در فرودگاه مشهد در اعتراض به شرایط خود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند و به مدت دو ساعت در هواپیما ماندند.

81940821-70480151

این افراد خواستار دریافت خسارت و عذرخواهی مسئولان شرکت بودند که بعد از دو ساعت به نتیجه نرسیدند. یکی از این مسافران این پرواز در تماس با ایرنا گفت : این پرواز در اهواز بیش از هشت ساعت تاخیر داشت و مسافران در فرودگاه تا صبح امروز سرگردان بودند. رسول شجری افزود : پذیرایی نامناسب و عدم ارایه خدمات لازم به مسافران که در بین آنان زن و کودک و افراد مسن حضور داشتند، موجب شد مسافران از ساعت 6:15 دقیقه صبح امروز که وارد فرودگاه مشهد شدند ، از پیاده شدن خودداری کردند.

وی گفت : ما خواهان عذرخواهی و پرداخت خسارت از سوی این شرکت هواپیمایی هستیم . رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مشهد گفت : مسئولان شرکت در اهواز از مسافران عذرخواهی و پذیرایی لازم را انجام دادند ضمن آنکه به دلیل تاخیر طولانی به مسافران باید حق داد. علیپور افزود : این شرایط دشوار است ضمن آنکه بدی آب و هوا و تاخیرهای ناشی از آن هم در اختیار ما نیست و تلاش می کنیم آنچه در توان است در ارائه خدمات لازم به مسافران انجام شود. وی اظهار کرد : در این میان قوانین هواپیمایی کشوری مشخص است و مسافران باید فرم های مخصوص را برای تاخیرهای بیش از دو ساعت پر کنند تا در تهیه بلیت برای پرواز بعدی خود در همین مسیر 30 درصد خسارت و تخفیف در هزینه بلیت به آنها پرداخت شود. وی تصریح کرد : با این حال حق با مسافران است و این شرایط برای آنان بویژه افراد مسن و کودکان دشوار است و ما در کنار مسئولان فرودگاه مشهد نهایت تلاش را برای خدمت مناسب به زائران حرم رضوی ارائه می دهیم . فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد روزانه پذیرای 160 تا 180 پرواز است که در ایام پیک به 220 پرواز ورودی و خروجی در روز می رسد.