واژگونی اتوبوس در محور طلائیه -هویزه هشت کشته و 33 مصدوم بر جای گذاشت

مسول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی اتوبوس حامل کاروان راهیان نور از کرمان در محور طلائیه به سمت هویزه، امروزسه شنبه هشت کشته و 33 نفر مصدوم برجای گذاشت. به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ˈرضا رفیعیˈ افزود: این حادثه در ساعت 14 و 30 دقیقه اتفاق […]

مسول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: واژگونی اتوبوس حامل کاروان راهیان نور از کرمان در محور طلائیه به سمت هویزه، امروزسه شنبه هشت کشته و 33 نفر مصدوم برجای گذاشت. به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما ˈرضا رفیعیˈ افزود: این حادثه در ساعت 14 و 30 دقیقه اتفاق افتاد مصدومین آن با اتوبوس آمبولانس و چند دستگاه آمبولانس به بیمارستان های بقایی و گلستان اهواز منتقل شدند.

81099005-5587778

وی گفت: پنج نفر از کشته شدگان پیش از رسیدن اورژانس به محل بوده و سه نفر دیگر دربیمارستان بدیلی شدت جراحات وارده وفات یافتند.اتوبوس حامل راهیان نور که از زرند کرمان برای دیدار از مناطق جنگی عازم خوزستان بود در 15 کیلومتری خط مرزی طلائیه استان خوزستان در جاده فرعی دچار واژگونی شد.بر اساس این گزارش علت این حادثه هنوز مشخص نشده و از سوی کارشناسان در حال بررسی است.