عملکرد خیره‌کننده فولاد خوزستان در ۲ ماهه نخست سال جاری

درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در یک عملکرد خیره‌کننده در ۲ ماهه نخست سال جاری به ۱۳ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان رسیده که رشد ۹۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. درآمد فروش محصولات این شرکت در اردیبهشت امسال نیز به ۸۴۳۳ میلیارد تومان رسیده که بعد از درآمد […]

درآمد فروش محصولات شرکت فولاد خوزستان در یک عملکرد خیره‌کننده در ۲ ماهه نخست سال جاری به ۱۳ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان رسیده که رشد ۹۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد. درآمد فروش محصولات این شرکت در اردیبهشت امسال نیز به ۸۴۳۳ میلیارد تومان رسیده که بعد از درآمد فروش ۸۴۷۳ میلیارد تومانی در اسفند ۱۴۰۰، بالاترین درآمد فروش ماهانه در تاریخ این شرکت بوده است. درآمد فروش فولاد خوزستان در اردیبهشت امسال، ۱۱۰ درصد بیش از ماه مشابه سال قبل بوده است.

تناژ فروش فولاد میانی (بیلت، بلوم و اسلب) فولاد خوزستان در بازارهای داخلی و خارجی در ۲ ماهه نخست ۱۴۰۲، حدود ۶۴۴ هزار تن بوده که رشد ۴۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

شاخص تأمین نیاز بازار داخلی توسط فولاد خوزستان، یعنی تزریق شمش و اسلب به بازار داخلی، در ۲ ماهه نخست امسال بیش از ۳۸۳ هزار تن بوده که رشد قابل توجه ۶۹ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

همزمان در مجموع فروردین و اردیبهشت امسال، صادرات فولاد میانی توسط فولاد خوزستان نسبت به ۲ ماهه نخست سال قبل، ۲۰ درصد افزایش یافته و به حدود ۲۶۱ هزار تن رسیده است.

در یک عملکرد موفق، تناژ فروش فولاد میانی فولاد خوزستان در اردیبهشت امسال به بیش از ۴۱۱ هزار تن رسیده که رشد ۵۹ درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.