درخواست عضو شوراي اسلامي شهر آبادان از هموطنان :

برای تجدید بیعت با شهدا، مشاهده جاذبه های گردشگری، خرید و حمایت از کسبه آسیب دیده اطراف متروپل به آبادان سفر کنید

عضو شورای اسلامی شهر آبادان اظهار داشت: همه اقدامات برای استقبال از نوروز برنامه ریزی شده است.قاسم بغلانی گفت: مجموعه شهرداری آبادان با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات و برنامه ریزی های بسیاری را برای استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی تدارک دیده است. وی افزود: همه تلاش و هم و غم اعضای شورای […]

عضو شورای اسلامی شهر آبادان اظهار داشت: همه اقدامات برای استقبال از نوروز برنامه ریزی شده است.قاسم بغلانی گفت: مجموعه شهرداری آبادان با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات و برنامه ریزی های بسیاری را برای استقبال از نوروز و مهمانان نوروزی تدارک دیده است.

وی افزود: همه تلاش و هم و غم اعضای شورای شهر آبادان، کسب رضایتمندی شهروندان و داشتن شهری شاداب، سرزنده و در شان مردم آبادان است.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: در ایام نوروز خیل عظیمی از مردم شریف ایران در قالب راهیان نور به خوزستان علی الخصوص آبادان و خرمشهر سفر می کنند و مردم استان به ویژه آبادان پذیرای این عزیزان و بزرگواران هستند.

بغلانی افزود: همچنین در ایام نوروز به دلیل شرایط بی نظیر آب و هوایی و برخورداری از شرایط منطقه آزاد، بازارهای ته لنجی، جاذبه های گردشگری به ویژه داشتن مردم خونگرم و مهمان نواز، عزیزان زیادی از سراسر کشور را راهی آبادان می شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس جلسات متعددی در شهرداری و شورای شهر آبادان صورت گرفت و اقدامات بسیاری نیز در حوزه های عمران، خدمات شهری و سیما و منظری شهری نیز انجام شد و همه این موارد از داشتن نوروزی خوب و شایسته برای شهروندان آبادانی حکایت دارد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عضو شورای اسلامی شهر آبادان در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان خدمتگزار مردم آبادان، از هموطنان عزیز، هم استانی های گرانقدر و مهمانان نوروزی درخواست می کنم برای تجدید بیعت با شهدای ٨ سال دفاع مقدس، بازدید از جبهه های حق علیه باطل، مشاهده جاذبه ها و مناطق گردشگری آبادان و همچنین برای خرید و حمایت از کسبه آسیب دیده ساختمان های اطراف متروپل به آبادان سفر کنند.