بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در آستانه دیدار حساس با چادرملو اردکان

باشگاه استقلال ملاثانی در آستانه دیدار با چادرملو بیانیه‌ای صادر کرد.به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی؛ بیست و دومین هفته از رقابت‌های لیگ یک و آزمون برای همه اعضای خانواده بزرگ استقلال ملاثانی که در این فصل عهد و پیمانی ماندگار با یکدیگر بسته‌اند. همانطور که عزیز فریسات و شاگردانش بر سر این پیمان […]

باشگاه استقلال ملاثانی در آستانه دیدار با چادرملو بیانیه‌ای صادر کرد.به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی؛ بیست و دومین هفته از رقابت‌های لیگ یک و آزمون برای همه اعضای خانواده بزرگ استقلال ملاثانی که در این فصل عهد و پیمانی ماندگار با یکدیگر بسته‌اند.

همانطور که عزیز فریسات و شاگردانش بر سر این پیمان باقی مانده‌اند و تا آخرین نفس برای سربلندی و افتخار نام بزرگ استقلال ملاثانی می‌جنگند ، هوادار وفادار از ملاثانی، اهواز و دیگر شهر های استان خوزستان به ورزشگاه غدیر اهواز می‌آید تا با تشویق‌ های پرشور خود تیم محبوبش را همراهی کند.

بازیکنان استقلال ملاثانی در این فصل بیش از همیشه به حمایت همه جانبه هواداران پرشور خود چشم امید بسته‌اند، هواداری که جای خالی همه سختی‌ها و کمبودهای این فصل را پر می‌کند و در تمامی شهرهای ایران نشان می دهد که ما تنها نیستیم.هواداری که بر پای عهد و پیمان خودش ثابت قدم مانده امروز هم دست از حمایت تیم محبوبش بر نخواهد داشت و تسلیم نخواهد شد.

امروز بهترین موقعیت است جهت نشان دادن فرهنگ اصیل هوادار شیران سختکوش که الگویی از تماشاگر پرشور و هیجان برای فوتبال ایران است، نمادی از غیرت و تعصب وفاداری که تنها رفیق روزهای خوب و پیروزی‌های شیرین نبوده و نیست، همراهی برای تمامی روزهای سخت و آسان که در گرما و سرما دل از عشق ماندگار نمی‌کند، با تمام وجود در دوردست ترین شهرهای استان خوزستان تیم محبوبش را تنها نمی‌گذارد.

امروز فرصتی است برای اتحاد و یکدلی و نشان دادن اقتدار هواداران پرشور استقلال ملاثانی که با حفظ احترام تیم و هواداران رقیب تنها یک صدا به تشویق تیم محبوب خودش می پردازد، همچون همیشه نمونه ای از الگوی وفاداری و عشق و اخلاق باشید در ورزشگاه تا استقلال هم به این هوادار پرشور و وفادار تکیه کند.

روز دو شنبه ۲۴ بهمن ماه راس ساعت ۱۴ بازی مقابل تیم متمول چادرملو، دست در دست هم حماسه‌ای دیگر می‌سازیم با وجود تمامی مشکلات و کاستی‌ها و در پایان راه این ما هستیم که سربلند می‌مانیم، نام بزرگ ملاثانی محبوب است که از این آزمون ها عبور می کند و با تکیه بر شور و عشق وفادار ترین هواداران فوتبال و مردم‌ نجیب و شهید پرور ملاثانی باز هم افتخار می آفریند.