سردار سلامی: راهبرد دشمنان گسترش فقر در کشورمان است

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ساختن یک ایران قوی هدف اصلی ما است گفت: همه رسالت اصلی ما در موضوع ایران ساختن ایران قوی، مستحکم، مستقل، آباد و پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند است. سرلشکر حسین سلامی در مراسم افتتاحیه ۳ هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه سازمان […]

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ساختن یک ایران قوی هدف اصلی ما است گفت: همه رسالت اصلی ما در موضوع ایران ساختن ایران قوی، مستحکم، مستقل، آباد و پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند است.

سرلشکر حسین سلامی در مراسم افتتاحیه ۳ هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی مردم‌پایه سازمان بسیج سازندگی که به صورت سراسری در کشور برگزار شد، با بیان اینکه ساختن یک ایران قوی هدف اصلی ما است، تصریح کرد: هدف ما ساختن ایران قوی و مستحکم است اما ایرانی پیشرفته با مردمانی که در آسایش و رفاه زندگی کنند؛ یک ایران مستقل اما آباد و پیشرفته این همه رسالت اصلی ما در موضوع ایران عزیز است.

وی افزود: عزم و اراده جدی برای رفع فقر و محرومیت یکی از اهداف انقلاب اسلامی ما است که به وجود آمده است. امروز که مسئله پیشرفت طرح‌های محرومیت‌زدایی را در سطح کشور مرور می‌کنیم شاهد هستیم همه مسئولان عالی‌رتبه نظام در سطح ملی؛ دولت محترم، دستگاه‌های تقنینی و سیستم قضایی ما گرفته تا عموم مردم خدمتگزار و خیر و مسئولان استانی و شهرستان‌ها یک اراده به‌هم پیوسته و یک اراده جدی، استواری، استحکام و روحیه جهادی در آن‌ها به وجود آمده تا این که فقر از جامعه ما ریشه‌کن شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به راهبرد دشمنان ایران اسلامی گسترش فقر در کشورمان است، اظهار کرد: امروز همه هدف دشمنان این است که فقر را در جامعه گسترش دهند. تحریم اقتصادی نسخه فقیرسازی جامعه ما بود که ما با رسالت پاسداری از انقلابی به جنگ فقر و محرومیت رفته‌ایم و این نبرد را تا در هم شکستن همه ابعاد آن ادامه خواهیم داد.

سلامی یادآور شد: همه تلاش ما باید این باشد تا روستاها را به یک محیط دل‌انگیز برای زندگی تبدیل کنیم چراکه روستا چمشه سار اصلی اقتصاد ملی است. ما این راه را تا انتها خواهیم رفت و تمام غبار محرومیت را از چهره روستاها خواهیم زدود. تمام مشکلات جامعه با حضور میدانی بسیج حل شده است. هر بعدی از ابعاد جنگی که دشمنان برما تحمیل می‌کنند با حضور جهادی نیروهای بسیج تبدیل به میدان آرامش و آسایش برای مردم شده است.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم خادمانی شایسته برای مردم باشیم و قول می‌دهیم لباس خدمت به آنان را هرگز از تن بیرون نیاوریم چراکه زیباترین آرزوی ما قربانی‌شدن برای اهداف مردم است.