عزیز فرسیات بعنوان سرمربی جدید استقلال ملاثانی معارفه شد

طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل ، کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال ملاثانی همچنین پیشکسوتان فوتبال استان و رییس هیات فوتبال شهرستان باوی ، عزیز فریسات بعنوان سرمربی جدید برای نیم فصل دوم معارفه شد عزیز فریسات امروز ۱۶ دی ماه در مراسم معارفه اش در جمع پیشکسوتان و بازیکنان […]

طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره ، مدیر عامل ، کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال ملاثانی همچنین پیشکسوتان فوتبال استان و رییس هیات فوتبال شهرستان باوی ، عزیز فریسات بعنوان سرمربی جدید برای نیم فصل دوم معارفه شد

عزیز فریسات امروز ۱۶ دی ماه در مراسم معارفه اش در جمع پیشکسوتان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال ملاثانی، اظهارکرد: جا دارد در ابتدا از کادرفنی قبلی و آقای اشکش تشکر کنم. امیدوارم استقلال ملاثانی نماینده خوبی در ادامه این مسیر باشد. ما اینجا هستیم که تیم نتیجه خوبی بگیرد و یک استارت خوبی زده شود و با حمایت از جانب پیشکسوتان، هیات مدیره، مدیرعامل، مردم ملاثانی که دلشان با این تیم است، انشالله که نماینده خوب برای به حرکت درآمدن این قطار تا مقصد باشیم.

وی گفت: باید در تیم احساس مسئولیت و در کنار آن شجاعت و فعل خواستن باشد تا بتوانیم درخشان ظاهر شویم و با همت بازیکنان در نیمه فصل دوم استارت خوبی بزنیم و نماینده خوبی برای استان باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی بیان کرد: از پیشکسوتانی که اکنون در جمع ما حضور دارند و باعث سرافرازی ما هستند، تشکر می کنم. این جا هستیم تا همانند یک خانواده سختی ها را پشت سر بگذاریم و جایگاه خوبی در پایان فصل کسب کنیم.