کنعانی خطاب به زلنسکی: صبر راهبردی ایران نامحدود نخواهد بود

ناصر کنعانی روز پنجشنبه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها به اتهامات بی اساس مقامات اوکراینی در موضوع ادعائی پهپادها پاسخ داده است، افزود: یک بار دیگر […]

ناصر کنعانی روز پنجشنبه اتهامات تکراری و اظهارات خارج از نزاکت رئیس جمهور اوکراین در کنگره آمریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها به اتهامات بی اساس مقامات اوکراینی در موضوع ادعائی پهپادها پاسخ داده است، افزود: یک بار دیگر تاکید می گردد که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تجهیزات نظامی برای هیچ طرفی جهت استفاده در جنگ اوکراین صادر نکرده است.

کنعانی تصریح کرد: ما همواره به تمامیت ارضی کشورها و از جمله اوکراین احترام گذاشته‌ایم و آقای زلنسکی بداند که صبر راهبردی ایران در قبال اتهامات بی اساس نامحدود نخواهد بود.سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان افزود: آقای زلنسکی بهتر است از سرنوشت برخی رهبران کشورها که به حمایت آمریکا دلخوش کردند، عبرت بگیرد.