خلیلیان : امنیت و آرامش مرزهای استان به ویژه در ایام اربعین حسینی، مرهون تلاش‌ نیروهای مرزی است

امنیت و آرامش مرزهای استان به ویژه در ایام اربعین حسینی، مرهون تلاش‌ نیروهای مرزی است. استاندار خوزستان با قدردانی از تلاش نیروهای مرزبانی ، امنیت و آرامش در مرزها، به ویژه در ایام اربعین حسینی با حضور جمع عظیم زوار ایرانی و خارجی را مرهون تلاش‌ها مرزبانان عنوان کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی […]

امنیت و آرامش مرزهای استان به ویژه در ایام اربعین حسینی، مرهون تلاش‌ نیروهای مرزی است. استاندار خوزستان با قدردانی از تلاش نیروهای مرزبانی ، امنیت و آرامش در مرزها، به ویژه در ایام اربعین حسینی با حضور جمع عظیم زوار ایرانی و خارجی را مرهون تلاش‌ها مرزبانان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان عصر جمعه با حضور در جمع نیروهای مرزبانی ضمن عرض خدا قوت و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی آنان به ویژه در ایام اربعین حسینی گفت: با وجود ازدحام زوار در مرزها، نیروهای غیور مرزبانی با مدیریت تنش‌ها آرامش را در مرز برقرار کردند که جای تشکر دارد.

وی افزود: در رویداد اربعین سال جاری به رغم افزایش ۲۵ درصدی تعداد زائران نسبت به سال‌های قبل، شاهد نظم و امنیت خوبی در مرزها بودیم که حاصل زحمات این عزیزان در مرز است.گفتنی است تاکنون یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر از ۲ گذرگاه شلمچه و چذابه به عراق رفتند و ۸۲۰ هزار نفر نیز تاکنون به کشور بازگشته اند.