تقدیر از اقدامات فراجا در ماموریت اربعین

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: از عملکرد کلیه کارکنان مجموعه انتظامی و مرزبانان در راهپیمایی اربعین حسینی تقدیر و تشکر می‌کنم. “سردار محمد پاکپور” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز شلمچه اظهار داشت: عملکرد مجموعه انتظامی در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار خوب و از همه کارکنان مجموعه انتظامی و […]

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: از عملکرد کلیه کارکنان مجموعه انتظامی و مرزبانان در راهپیمایی اربعین حسینی تقدیر و تشکر می‌کنم. “سردار محمد پاکپور” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز شلمچه اظهار داشت: عملکرد مجموعه انتظامی در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار خوب و از همه کارکنان مجموعه انتظامی و مرزبانان تشکر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد زائران در مراسم اربعین امسال حجم عظیمی از کار و تلاش بر دوش کارکنان پر تلاش مجموعه انتظامی در جاده‌ها، مرزها و کنترل ورود و خروج می باشد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تقدیر از عملکرد تک تک مجموعه انتظامی، تصریح کرد: بحمدالله نظم بسیار خوبی با اقدامات کارکنان انتظامی در مرزها حاکم بود.سردار پاکپور در خاتمه با بیان اینکه بایستی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شود خاطر نشان کرد : قطعا مجموعه خدوم فراجا با اقدامات و تعاملات مناسب تاکنون این مهم را انجام داده است.