حقایق تکان دهنده از شارلاتانیسم کامرانی‌ فر

مهدی رستم پور :اکثر خبرگزاری‌های داخلی، نامه تهدیدآمیز فیفا درباره انتخابات فدراسیون را منتشر نکردند. چون کامرانی‌فر خط و نشان کشید که هر رسانه‌ای منتشر کند، سهمیه قطر را از دست می‌دهد! کمیته بدوی انتخابات مطلع شده اما واکنشی به قانون‌شکنی کامرانی‌فر نشان نداده. تخلفات دیگری هم رخ داده که در ادامه می‌خوانید. صفحه ۱۹ […]

مهدی رستم پور :اکثر خبرگزاری‌های داخلی، نامه تهدیدآمیز فیفا درباره انتخابات فدراسیون را منتشر نکردند. چون کامرانی‌فر خط و نشان کشید که هر رسانه‌ای منتشر کند، سهمیه قطر را از دست می‌دهد!

کمیته بدوی انتخابات مطلع شده اما واکنشی به قانون‌شکنی کامرانی‌فر نشان نداده. تخلفات دیگری هم رخ داده که در ادامه می‌خوانید. صفحه ۱۹ اساسنامه، بند میم از ماده ۲۲ تاکید می‌کند بالاترین رتبه داوران “فوتبال” زن و مرد، در مجمع رای می‌دهند. یعنی در زنان مهسا قربانی یا سلطنت نوروزی. اما کامرانی‌فر، داور فوتسال را جایگزین فوتبال کرده.

او می‌گوید تفسیر ما از رتبه برتر «داور فوتبال» شامل فوتسال و ساحلی هم می‌شود.اگر چنین است، پس موعود بنیادی‌فر حق رای ندارد. زیرا ابراهیم اکبرپور در ساحلی و ابراهیم مهرابی افشار در فوتسال، رتبه بالاتری نسبت به او دارند. چرا دبیر قلدر فدراسیون، داوران معترض به این تقلب را تهدید کرده که پایشان را از حد خودشان درازتر نکنند؟

آقای حسن کرباسفروش که با تغییر شناسنامه «کامرانی‌فر» شده‌ای؛ مگر حد خودت چقدر است که زنان فدراسیون حاضر نیستند تنهایی وارد اتاقت شوند؟

در تیم ملی زنان، مریم آزمون جایگزین مریم ایراندوست شد تا به سبد رای ماجدی اضافه شود. سه فصل از آخرین لیگ ساحلی زنان می‌گذرد! اما ملیحه عبرتی به عنوان مدیرعامل قهرمان، به مجمع می‌آید تا به ماجدی رای بدهد :))

باند ماجدی با نقض آشکار مقررات، فدراسیون را ستاد انتخاباتی کرده‌اند.
علی فروغی نیز ماشین پروپاگاندای رسانه ملی را به رانندگی میثاقی، در اختیار ماجدی گذاشته.کسی نمی‌پرسد که آقای کامرانی‌فر؛ چرا علی میرغفاری به دستور شما، مخفیانه انبار البسه در کمپ تیم‌های ملی را تخلیه کرده‌؟ کجا بردید و به چه قیمتی فروختید؟

خبرگزاری‌ هایی که برای سفر جام جهانی، میرزا بنویس ماجدی شده‌اند، صبح سه‌شنبه به نقل از کامرانی‌فر، خبر دروغ رد صلاحیت تاج را منتشر کردند.
وقتی همه جا منعکس شد، خود او بدون عذرخواهی، در سایت فدراسیون تکذیب کرد!

کرباسفروش که همیشه به حق، از دستمزد ناچیز کمک داوری می‌نالید، چگونه پس از دبیری فدراسیون، در شمال تهران کاخ نشین شد؟ آنهم در فدراسیونی که پرداخت حقوق کارمندانش، چند ماه به تعویق می‌افتد!

خوانندگان محترم این متن می‌توانند اسم مهدی تاج را در کانال سرچ کنند. بیش از ۲۰۰ یادداشت بسیار تند درباره‌اش نوشته‌ام. مطالبم درباره دارودسته ماجدی، هنوز حتی یک درصد انتقاداتم از تاج نشده.

در مقام روزنامه‌نگار مستقل که همیشه دلش برای ورزش کشورش تپیده، تاج یا هرکسی رئیس فدراسیون شود، باز هر ایرادی ببینم بی اغماض نقد می‌کنم.اما الان کدام دارودسته متقلب، فدراسیون را تصرف کرده‌ که با اختلاف نجومی، عنوان نابسامان‎ترین فدراسیون در تاریخ ورزش ایران را به خود اختصاص داده‌؟

کامرانی‌فر باید به مردم بگوید چرا بلیت پروازهای شخصی مکرر تهران – مشهد، از بودجه فدراسیون پرداخت می‌شود؟

به چه حقی کامرانی‌فر و ماجدی، هر کدام ۱۵۰ بلیط درجه یک جام جهانی را برداشته‌اند، اما گفته‌اند بنویسید به نام اعضای مجمع، بوقچی‌ها و هواداران ثبت شده!

شما فوتبال را «حقیر» کردید. شرمتان باد که از شورت و جوراب‌های انبار و بلیت‌های بازی هم نمی‌گذرید.اگر بمانید، فضاحت بعدی‌‌تان چیست؟ متاسفانه «تحقیر نام ایران در جام جهانی»