پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بمناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یادوخاطره شهدای هفتم تیر

پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بمناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یادوخاطره شهدای هفتم تیر: اقتدای شهدای هفتم تیر به ۷۲ ستاره آسمان کربلا؛ راست قامتان جاودانه تاریخ* *دستگاه قضایی خوزستان حامی تولید در سال تولیدِ دانش‌بنیان* و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین (مائده آیه۴۲) هفتم تیر […]

پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بمناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یادوخاطره شهدای هفتم تیر: اقتدای شهدای هفتم تیر به ۷۲ ستاره آسمان کربلا؛ راست قامتان جاودانه تاریخ*

*دستگاه قضایی خوزستان حامی تولید در سال تولیدِ دانش‌بنیان*

و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین (مائده آیه۴۲)

هفتم تیر روزی‌ست که راست قامتان جاودانه تاریخ ایران اسلامی به دست شَقی‌ترین افراد به شهادت رسیدند. در این روز، صدای مظلومیت آیت‌الله بهشتی را بهشتیان فریاد زدند. همانانی که به هفتاد و دو ستاره خونین آسمان کربلا اقتدا کردند و شمع محفل‌شان لقب سیدالشهدا انقلاب گرفت.

شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک‌شان، نهالِ نوظهور انقلاب را آبیاری و حرکت عزت‌مندانه جمهوری اسلامی را تداوم بخشیدند. این شهدای گرانقدر با رفتار خود، یادآور نقش حساس منصب قضاوت و با منش خویش، نمایانگر جایگاه طلایه داران تأمین سلامت اجتماعی و برقراری عدالت شدند.

بی‌شک تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی ارزشمند و ستودنی است. در این بین، دستگاه قضا همواره حمایتی جدی از «تولید» و واحدهای صنعتی داشته و چه در سال گذشته در راستای پشتیبانی و مانع‌زدایی بر سر راه تولید و چه در سال جدید در راستای تحقق شعار تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، همواره پشتیبان صنعت نیشکر بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی ۷۲ تن از یاران امام راحل، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را خدمت مسؤلین قضایی خوزستان و کارکنان خدوم این سازمان تبریک و تهنیت گفته و سعادت و توفیقات روزافزون ایشان را در راستای گسترش عدالت و قسط در جامعه آرزومندم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی