پیام تسلیت سردار “سید محمد صالحی” در پی شهادت ، استواریکم” مصطفی رفیع زاده”

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی شهادت شهید سر افراز مدافع وطن استواریکم “مصطفی رفیع زاده” را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی )، خانواده بزرگوار این شهید سرافراز و کلیه همرزمانش تبریک و تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن این پیام به این شرح است: بسم الله […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی شهادت شهید سر افراز مدافع وطن استواریکم “مصطفی رفیع زاده” را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی )، خانواده بزرگوار این شهید سرافراز و کلیه همرزمانش تبریک و تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ. هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند (آل عمران – آیه ۱۶۹).

شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند. آنها با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می آموزند.

مجرمان بدانند این شرارت ها هرگز خللی در عزم راسخ سبز پوشان انتظامی در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی وارد نخواهند ساخت آنها بدانند جان برکفان پلیس استان همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت استواریکم “مصطفی رفیع زاده” از مأموران جان برکف پلیس استان را به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، کارکنان نیروی انتظامی استان و همرزمان پرتلاش این شهید سرافراز در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان “ماهشهر ” و به ویژه خانواده معظم آن شهید والا مقام و بازماندگان مکرمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.