پیش‌بینی کاهش ۹ درجه‌ای دما در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی کاهش ۷ تا ۹ درجه‌ای دما در سطح استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا فردا سامانه بارشی ضعیفی روی استان خوزستان خواهیم داشت که سبب رگبار همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان و وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی کاهش ۷ تا ۹ درجه‌ای دما در سطح استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا فردا سامانه بارشی ضعیفی روی استان خوزستان خواهیم داشت که سبب رگبار همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان و وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: تا اوایل روز سه‌شنبه روند کاهش ۷ تا ۹ درجه‌ای دما در اغلب نقاط استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود و از اوایل روز جمعه تا اوایل روز سه‌شنبه احتمال یخزدگی سطح زمین در مناطق سردسیر استان وجود دارد. سبزه‌زاری افزود: شمال خلیج فارس از اواسط وقت فردا تا روز سه‌شنبه هفته آینده مواج است.مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۳۳.۶ و ایذه با ۷.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۳۳.۳ و ۱۴.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.