پیام آیت الله فرحانی بمناسبت ارتحال زنده یاد حجت الاسلام سید محسن شفیعی

درپی ارتحال عالم پرتلاش ، خدوم و بصیر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیامی این مصیبت را تسلیت گفت. متن پیام آیت الله فرحانی به شرح زیر است : إنا لله و إنا إلیه راجعون قال الصادق علیه السلام : إِنَّ […]

درپی ارتحال عالم پرتلاش ، خدوم و بصیر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیامی این مصیبت را تسلیت گفت. متن پیام آیت الله فرحانی به شرح زیر است :

إنا لله و إنا إلیه راجعون
قال الصادق علیه السلام : إِنَّ أَشَدَّ اَلنَّاسِ بَلاَءً اَلْأَنْبِیَاءُ ثُمَّ اَلَّذِینَ یَلُونَهُمْ ثُمَّ اَلْأَمْثَلُ فَالْأَمْثَلُ

خبرناگوارو ناگهانی درگذشت عالم پارسا جناب حجه الإسلام و المسلمین سید محسن شفیعی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.ایشان که جزء شخصیت های برجسته حوزه و دانشگاه بوده، درعرصه علمی بسیار پرتلاش و پربرکت؛ در عرصه تهذیب و اخلاق ، متقی و تأثیرگذار و در میدان تربیتی و مدیریتی؛ انقلابی، با درایت و خدمتگزار بودند. ضایعه فقدان ایشان قطعا ضربه ی جبران ناپذیری برای جامعه حوزوی و دانشگاهی خواهد بود.

این روحانی مهذب که براستی در سیره و عمل خود یاد و خاطره برادرشهیدش سیدمرتضی شفیعی را زنده نگه داشته بود، با هجرت الی الله، داغ تازه ای بردل همه ارادتمندان مکتب اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه بیت مکرم و گرامی آیت الله شفیعی نهاد.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، جامعه حوزوی و دانشگاهی و خانواده مکرم شفیعی ، به ویژه والد گرامی ایشان حضرت آیت الله شفیعی که سیره ایشان به همگان درس صبر و استقامت در راه خدا را داد،تسلیت عرض کرده و از خداوند سبحان علو درجات و هم نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) را برای آن سعید فقید مسئلت می نمایم.

عبدالکریم فرحانی
نماینده مردم شریف استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری
۱۶ شعبان ۱۴۴۳