دستگیری اعضای سه شبکه اخلال در روند توزیع نهاده های دامی از سوی سربازان گمنام امام زمان در خوزستان

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان، اعضای سه/۳ شبکه سازمان یافته و اخلالگر در نظام توزیع نهاده های دامی و کالاهای اساسی وارداتی به کشور شناسایی و تعداد دوازده/۱۲ نفر از این عناصر دستگیر شدند. بر اساس این گزارش، متهمین با سوء استفاده از خلاء های […]

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان، اعضای سه/۳ شبکه سازمان یافته و اخلالگر در نظام توزیع نهاده های دامی و کالاهای اساسی وارداتی به کشور شناسایی و تعداد دوازده/۱۲ نفر از این عناصر دستگیر شدند.
بر اساس این گزارش، متهمین با سوء استفاده از خلاء های موجود در سیستم ها و فرآیندهای تخلیه، نگهداری و ترخیص کالا از مبادی واردات اقدام به سرقت تریلر های انواع نهاده های دامی و کالای اساسی نموده و میلیاردها تومان درآمد نامشروع کسب کرده اند.
براساس اعلام روابط عمومی اداره کل اطلاعات، چند دستگاه کامیون، حدود صد تن شکر وارداتی، تعداد زیادی حواله و پلاک های جعلی خودرو، چندین هزار دلار پول نقد از متهمین کشف و ضبط شده است.
اداره کل اطلاعات خوزستان ضمن تشکر از همکای مردم شریف و فهیم استان، آماده دریافت هرگونه اخبار مرتبط با مفاسد اقتصادی از طریق شماره تماس۱۱۳ ستادخبری وزارت اطلاعات می باشد.