شمار کشته شدگان حمله تروریستی قندهار به ۳۷ نفر افزایش یافت

منابع خبری افغانستان اعلام کردند که شمار کشته شدگان حمله انتحاری به مسجد شیعیان در قندهار به ۳۷ تن و تعداد زخمی ها به ۷۰ نفر افزایش یافته است. رسانه های محلی افغانستان اعلام کردند که احتمال افزایش قربانیان وجود دارد و زخمی ها به بیمارستانهای دولتی و خصوصی انتقال داده شده و وضعیت شماری […]

منابع خبری افغانستان اعلام کردند که شمار کشته شدگان حمله انتحاری به مسجد شیعیان در قندهار به ۳۷ تن و تعداد زخمی ها به ۷۰ نفر افزایش یافته است. رسانه های محلی افغانستان اعلام کردند که احتمال افزایش قربانیان وجود دارد و زخمی ها به بیمارستانهای دولتی و خصوصی انتقال داده شده و وضعیت شماری از زخمی ها وخیم است.

حمله انتحاری ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز جمعه هنگام ادای نماز جمعه رخ داد و شاهدان عینی گفته اند که سه مهاجم با سلاح گرم بر نماز گزاران آتش گشودند و پس از آن جلیقه های انتحاری خود را منفجر کردند.طالبان ضمن محکوم کردن این حمله به نظامیان خود دستور داه است که عاملان این اقبدام تروریستی را دستگیر کنند.تاکنون شخص و یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.جمعه گذشته نیز مسجد شیعیان افغانستان در استان قندوز هدف حمله انتحاری قرار گرفت که در آن ۱۵۰ تن کشته و ۲۰۰ تن دیگر زخمی شدند و مسئولیت این رویداد را گروه تکفیری داعش برعهده گرفته بود.