ترامپ: بیش از ۷۵ میلیون نفر به من رای داده اند

رئیس جمهوری آمریکا دقایقی پیش مدعی شد که در حالی که دارای ۷۵ میلیون رای در انتخابات ۲۰۲۰ داشته اما می گویند که وی بازنده این انتخابات است.رئیس جمهور کنونی آمریکا در این سخنرانی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری تقلبی بی سابقه صورت گرفته است. نه عقب نشینی می کنیم و نه چشم پوشی می […]

رئیس جمهوری آمریکا دقایقی پیش مدعی شد که در حالی که دارای ۷۵ میلیون رای در انتخابات ۲۰۲۰ داشته اما می گویند که وی بازنده این انتخابات است.رئیس جمهور کنونی آمریکا در این سخنرانی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری تقلبی بی سابقه صورت گرفته است. نه عقب نشینی می کنیم و نه چشم پوشی می کنیم؛ شکست را هم نمی پذیریم. ۷۵ میلیون رأی کسب کردم؛ اما با این حال می گویند پیروز نشده ام؛ اما ما پیروزی بزرگی را در انتخابات به دست آوردیم.

وی در این باره ادامه داد: دموکرات های افراطی و رسانه های جعلی انتخابات را دزدیدند؛ اما ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. ما این دزدی را متوقف خواهیم کرد. من شواهدی دارم که نشان می دهد ما در انتخابات برنده شده ایم.دونالد ترامپ اضافه کرد: آمده‌ایم تا از کنگره بخواهیم کارِ درست را انجام داده و تنها آرای الکتورهایی را بشمارند که تخصیص آنها قانونی بوده است. «مایک پنس» (معاون ترامپ) باید از قانون اساسی ما دفاع کند و تنها کاری که باید انجام دهد این است که از ایالت ها بخواهد در تایید انتخابات بازنگری کنند. امیدوارم مایک پنس کار خودش را به درستی انجام دهد؛ چرا که در این صورت، در انتخابات پیروز خواهیم شد.