ثبت آمار نگران‌کننده در آبادان / جنوب غرب خوزستان به مرز ۵۰۰ مبتلا رسید

ثبت آمار نگران‌کننده در آبادان / جنوب غرب خوزستان به مرز ۵۰۰ مبتلا رسید. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان: در ۴۸ گذشته ۷۴ مورد جدید مثبت داشته ایم که به تفکیک در آبادان ۳۸ نفر، خرمشهر ۱۷ نفر و شادگان ۱۹نفر بوده است.به این ترتیب تاکنون در آبادان ۲۲۸ نفر، خرمشهر ۲۰۹ نفر و شادگان […]

ثبت آمار نگران‌کننده در آبادان / جنوب غرب خوزستان به مرز ۵۰۰ مبتلا رسید. رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان: در ۴۸ گذشته ۷۴ مورد جدید مثبت داشته ایم که به تفکیک در آبادان ۳۸ نفر، خرمشهر ۱۷ نفر و شادگان ۱۹نفر بوده است.به این ترتیب تاکنون در آبادان ۲۲۸ نفر، خرمشهر ۲۰۹ نفر و شادگان ۶۱ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده که در مجموع ۴۹۸ نفر می باشند.

از این ۷۴ مورد مثبت جدید تعداد ۶۷ نفر به صورت سرپایی مراجعه و شناسایی شده اند (آبادان ۳۱ نفر، خرمشهر ۱۷ نفر و شادگان ۱۹ نفر) یعنی در خرمشهر و شادگان کل مراجعات جدید در دو روز گذشته به صورت سرپایی بوده‌اند.از کل موارد مثبت ثبت شده ۴۳۵ نفر بهبود و ترخیص شده اند و از این تعداد در مجموع ۱۶۳ نفر به صورت سرپایی بودند و هم اکنون ۳۶ بیمار مثبت قطعی نیز در بیمارستان بستری هستند.